Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Mijn zwager was al de hele tijd bezig met *poes poes poes poes poes [insert gekke geluiden] poes poes *jwbagger schreef op 12 October 2003 @ 19:46:
die 2e foto, waarbij je het kind van bovenaf ziet, zou ik persoonlijk uit een lager perspectief genomen hebben... en misschien ff wachten tot de kat ook richting de camera kijkt
Hielp alleen niet echt
ThanksHunterPro schreef op 12 October 2003 @ 19:47:
*pakt photoshop en penseel en gaat wat kleur in Kez z'n foto's schilderen*
[ Voor 20% gewijzigd door Kez op 12-10-2003 19:52 ]
Verwijderd
Zet een vriend erin of je vriendin of iemand anders die je het ding toevertrouwt
Ik vond het wel een mooi contrast hebben zoVerwijderd schreef op 12 October 2003 @ 20:01:
Waarom fotografeer je je ride in zo'n ghetto. Het is een geweldig onderwerp om te fotograferen, een relatief goedkope supercar en verdient meer dan deze foto die lijkt te zijn genomen op een veldje naast een slachterij of een recyclingbedrijf.
Droog gras en een mooi grauwe achtergrond
Goed idee!Zet een vriend erin of je vriendin of iemand anders die je het ding toevertrouwten maak wat actiefoto's, je hoeft niet te scheuren maar laat hem 10x voorbijrijden en probeer de snelheid vast te leggen. Kan je ook gelijk meedoen aan de digifoto contest van deze maand
Ik zal binnekort eens kijken of we iets kunnen fabriceren
Woeiathlonkmf schreef op 12 October 2003 @ 20:01:
Schop
origineel
[afbeelding]
bewerkt
[afbeelding]
3 stappenplan gevolgd
Ziet er idd een stuk beter uit
[ Voor 19% gewijzigd door Kez op 12-10-2003 20:05 ]
kan het kloppen dat ik je welleens zie rijden in nijkerk of amersfoortKez schreef op 12 October 2003 @ 19:15:
Hier zijn wat foto's die ik gemaakt heb
Geschoten met een Kodak DX3215
Het is niet veel bijzonders aangezien ik niet echt een foto-genie ben![]()
Mijn neefje net na de geboorte
[afbeelding]
Mijn neefje met de kat
[afbeelding]
Mijn fretten
[afbeelding]
Mijn vervoermiddel![]()
[afbeelding]
Dat was het wel zo'n beetje
Heb wel meer pics maar die vind ik niet echt de moeite
Vind mijn bewerking toch wat natuurlijker
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
IMHO heb je de foto's aardig verkracht met die overmatige saturationHunterPro schreef op 12 October 2003 @ 20:05:
* HunterPro doet ook een munt in het zakje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hmmm,misschien een keer op de snelweg als ik onderweg was naar mijn (inmiddels ex) vriendin,maar in die plaatsen zelf ben ik nog nooit geweest,iig niet met de Imprezasenater schreef op 12 October 2003 @ 20:08:
[...]
kan het kloppen dat ik je welleens zie rijden in nijkerk of amersfoort
Hunterpro,thnx!
[ Voor 5% gewijzigd door Kez op 12-10-2003 20:14 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
die auto heb ik volgens mij vorige week in eindhoven zien rijdenHunterPro schreef op 12 October 2003 @ 20:05:
* HunterPro doet ook een munt in het zakje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan daT?
Ik vind ze overigens ook nogal flets, maak eens een shot van een brandweerwagen ofzo, iets waarvan we de kleur goed kennen. Krijg nogal het idee dat alle kleuren echt heel flauw zijn in jouw cammetje...
Bericht hierboven

Deze is een stuk donkerder, maar daarom niet minder gedetaillerd.
Neem aan dat dit de "felheid" van de flits er een beetje uithaald, want ik neem aan dat je niet een felle spot op die baby hebt gericht
Als je camare instelling klopt is de foto gemaakt om 22:06 dus niet bij daglicht en zijn de kleuren idd veel te flets.
Op de bewerkte foto ziet het dekentje ook uit zolas de meeste dekentjes, warmere kleuren geel en rood etc.
Beetje jammer van de kwaliteit, maar weet niet hoe oud je cam is? Baby pic is al van 2001 als het klopt dus misschien tijd voor nieuwe cam?
[ Voor 5% gewijzigd door Klippy op 13-10-2003 03:25 ]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Zomaar nieuwsgierigheid (of n00bigheidLiquidSilver schreef op 13 October 2003 @ 03:24:
Ik heb ook nog ff de baby onderhanden genomen, niet om te bewijzen dat dit beter is maar meer omdat ik me afvroeg hoe de echte situatie ongeveer was zonder flits door je eigen ogen gezien.
[afbeelding]
Deze is een stuk donkerder, maar daarom niet minder gedetaillerd.
Neem aan dat dit de "felheid" van de flits er een beetje uithaald, want ik neem aan dat je niet een felle spot op die baby hebt gericht
Als je camare instelling klopt is de foto gemaakt om 22:06 dus niet bij daglicht en zijn de kleuren idd veel te flets.
Op de bewerkte foto ziet het dekentje ook uit zolas de meeste dekentjes, warmere kleuren geel en rood etc.
Beetje jammer van de kwaliteit, maar weet niet hoe oud je cam is? Baby pic is al van 2001 als het klopt dus misschien tijd voor nieuwe cam?
Foto is toen btw niet genomen
De babypic samen met de kat is een pas een paar maanden oud,waar hij alleen op staat is op zijn geboortedag,14-2-02
Camera is nu bijna 2 jaar oud,maar helaas heb ik een nieuwe bodemloze put gevonden dus een nieuwe camera zit er de eerste tijd niet in
Voor mij doet hij het nog goed genoeg
misschien dat ik hem aan m'n pa verkoop,die is over z'n eigen heen gereden

Ik vind zelf trouwens de foto's van Hunterpro het mooist. Mooie warme kleuren.
Wellicht niet 100% realistisch, maar zijn de orginele pics dat uberhaupt?
Wordt het trouwens enkel geedit door wat aan de saturation/levels te prutsen of zijn er nog speciale handelingen voor?
🌞🍃
Aha,dat verklaard veelDataBeest schreef op 13 October 2003 @ 12:31:
Kez: Dat is te zien door bepaalde informatie die bij de jpg-file wordt opgeslagen door de camera. Is de flits afgegaan, de orginele datum, cameratype etc. Met o.a. de Photoshop filebrowser is dat uit te lezen.