Toon posts:

iPAQ3970 en synchroniseren over de LAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een iPAQ3970, die heeft bluetooth, en een RedM1050AP accesspoint, ik wil via dit accesspoint kunnen synchroniseren met mijn PC die win2kpro draait, maar ik krijg het om de één of andere reden maar niet voor elkaar. Ik heb half internet al afgestruind op how-to's en dergelijke, maar ik ben het nog nergens tegengekomen. Wie o wie heeft dit bij de hand gehad en het wel voor elkaar gekregen, desnoods via WLAN, dat moet vrijwel hetzelfde gaan. Voor de goede orde, ik heb met de iPAQ dus wel gewoon internet-toegang.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02
ik sync thuis zowel via bleutooth als via wlan mijn ipaq 5450 (met pocketpc 2003 overigens) over wlan... default config werkte al prima, waar je wel even op moet letten is dat je een werkende dns server hebt die je desktopcomputernaam kan resolven naar een ip nummer, anders>>no go :)

(of je maakt met pockethosts een tabelletje aan op die pocketpc, dat werkt ook)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
waar je wel even op moet letten is dat je een werkende dns server hebt die je desktopcomputernaam kan resolven naar een ip nummer, anders>>no go
De dns-functie van de alcatel speedtouch 510, doet die de truuk?

Ik heb zelf nog pocketpc 2002, zou dat uitmaken, of moet die dat gewoon ook kunnen?

Zijn er nog instellingen die ik in win2kpro moet doen, behalve dan voor active-sync RAS-connection toelaten?

Ik weet het, ik vraag veel, maar ik ben op dit gebied ook echt niet goed thuis, maar dat wordt ik op deze manier eventueel wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 19:03:
Nee, deze DNS-functie doet iets heel anders. En daar heb je niks aan voor machines op je interne netwerk.
Voor jou is het waarschijnlijk het makkelijkst even zo'n hosttable te maken, zoals zwelgje al zegt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 19:12 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 19:03:
[...]

Ik heb zelf nog pocketpc 2002, zou dat uitmaken, of moet die dat gewoon ook kunnen?

Zijn er nog instellingen die ik in win2kpro moet doen, behalve dan voor active-sync RAS-connection toelaten?

Ik weet het, ik vraag veel, maar ik ben op dit gebied ook echt niet goed thuis, maar dat wordt ik op deze manier eventueel wel.
op www.pocketpcclub.nl hebben ze een goed forum waar ze je waarschijnlijk sneller zullen helpen als hier...

en met pocketpc2002 moet het ook werken, tot voor kort had ik dat ook nog draaien (voordat ik een legale upgrade heb gedaan van mijn speeltje

A wise man's life is based around fuck you