cd image op dvd, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik heb een rip van een ps2 spel, echter het is een cd image (bin.cue). Ik heb hier thuis alleen dvd-r's liggen en geen lege cd'tjes. Is het mogelijk om de rip op een dvd te branden en dat het vervolgens ook nog eens werkt in mn omgebouwde ps2?

Zijn daar bepaalde instellingen voor?

Verwijderd

Volgens mij moet je ff je vraag(rip ps2) veranderen want illegale activiteiten worden hier niet gewaardeerd.

Ik zal je opweg helpen door je te vertellen dat ps2 een DVD speler is en "CD Image" eigenlijk niet zo heel veel heeft te maken met een 700MBig cdeetje.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 13:12

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 19:26:
Volgens mij moet je ff je vraag(rip ps2) veranderen want illegale activiteiten worden hier niet gewaardeerd.
semi-offtopic: je kunt toch ook een spel 'rippen' dat je zelf hebt? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Tja dat mag idd :) maar dan is het een kopie en geen rip, tenminste zo zullen de meeste mensen er over denken!?

Anyway je hebt je kopie gemaakt van je DVD, dit heet dan wel een CD IMGAGE maar is in feite gewoon "data houder image". Je kunt deze gewoon weer branden als CUE op je DVD. Dan heb je een beide identieke DVD welke kunt afspelen omdat jij hem hebt omgebouwt.

Goede keus dit te doen, tenslotte je originele CD(DVD) gebruiken betekend aleen maar dat ie kapot kan gaan en dan zou je dus jezelf geforceerd voelen een illegal kopie/rip te downen ;)