Toon posts:

Windows XP home opnieuw geinstalled, oude account kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een groot probleem.
Zojuist heb ik windows XP home edition opnieuw geinstalleerd, vanwege problemen.
Nou heb ik dit, handig als ik ben, over de oude installatie heen gedaan,
en nu ben ik mijn oude (met wachtwoord beschermde) gebruikersaccount kwijt.

Hij staat nog wel bij de map C:/Documents and Settings, maar ik kan 'm niet
meer accessen.

Kan iemand mij helpen met het restaureren van mijn oude user-id?

Ralph Plug

Verwijderd

gewoon het hele zaakje naar een ander account copy pasten (in safe mode ingelogd als administrator)

Verwijderd

Topicstarter
Maar hij is beveiligd met een wachtwoord, en kan er dus helemaal niets mee.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

In Xp home in safe mode opstarten, simpel folder sharing uitzetten en een take ownership op je docoments en settings doen

Nwe account voor je zelf aanmaken en je rechten geven op die documents en settings .

En BTW staat hier ook duidelijk uitgelegd • gathering.tweakers.net/forum/list_messages/727176///#20 en deze [url]• http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/727176///#21[/url]

Ander linkje • http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;q308421

suc6 :P

[ Voor 10% gewijzigd door aReaRe op 12-10-2003 17:36 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ralph Plug,

Welkom op GoT :)

Op GoT vinden we het belangrijk dat mensen zelf initiatief tonen voordat ze een topic openen. Dit omdat er op GoT al heel veel informatie aanwezig is, die je heel gemakkelijk kan vinden via de "Search" functie bovenaan het forum. Ook hebben we een aantal regels opgesteld waar een topic aan moet voldoen, de belangrijkste staan hieronder:

Voordat je een topic opent
De openingspost
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Jouw topic mist eigenlijk een klein beetje eigen initiatief. Zoals je kan zien was je antwoord heel gemakkelijk te vinden, het staat zelfs in onze Frequently Asked Questions:

Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map?

Mocht je er ondanks deze tips toch nog niet uitkomen, open dan eventjes een nieuw topic met daarin genoeg informatie waarmee je uitlegt wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat er dan niet werkte aan de oplossingen.

Dit topic is gesloten.