Vandaag besloot ik maar eens Windows XP SP1 op m'n pa z'n pc te installeren.
Gelijk ook maar even schoonmaken dacht ik, heb de videokaart er even uitgehaald en zag dat daar ook een fan op zit + aluminium koelblokje, lekker schoongeblazen en teruggezet.
Maar sinds ik heb lopen blazen maakt de fan van de videokaart aardig wat meer herrie en je raad 't al hier is pa niet zo dol op.
Aangezien hij zijn pc alleen maar voor zakelijke doeleinden gebruikt, word, outlook, excel, groupwise, etc en geen 3D dingen enzo zoals games, die staan d'r geen eens op. Ik vraag mezelf af of die fan er ook af kan zonder schade te veroorzaken aan de GPU (warm enzo)
Het koelblokje laat ik dan wel gewoon zitten.
Verder hangt er nog 't volgende in de pc:
ASUS P2B mobo
2x 128MB PC100
6.4 Quantum HDD, 5400 rpm
40x speed CD-rom van LG.
LAN adapter van Realtek (100Mbit)
Thrust 33k6 modem (ISA)
Creative SB16 (ISA)
Intel P2 400Mhz met de standaard cooler
250Watt voeding.
1.44 MB FDD
Kortom, kan de ASUS V3200 passief gekoeld worden?
Gelijk ook maar even schoonmaken dacht ik, heb de videokaart er even uitgehaald en zag dat daar ook een fan op zit + aluminium koelblokje, lekker schoongeblazen en teruggezet.
Maar sinds ik heb lopen blazen maakt de fan van de videokaart aardig wat meer herrie en je raad 't al hier is pa niet zo dol op.
Aangezien hij zijn pc alleen maar voor zakelijke doeleinden gebruikt, word, outlook, excel, groupwise, etc en geen 3D dingen enzo zoals games, die staan d'r geen eens op. Ik vraag mezelf af of die fan er ook af kan zonder schade te veroorzaken aan de GPU (warm enzo)
Het koelblokje laat ik dan wel gewoon zitten.
Verder hangt er nog 't volgende in de pc:
ASUS P2B mobo
2x 128MB PC100
6.4 Quantum HDD, 5400 rpm
40x speed CD-rom van LG.
LAN adapter van Realtek (100Mbit)
Thrust 33k6 modem (ISA)
Creative SB16 (ISA)
Intel P2 400Mhz met de standaard cooler
250Watt voeding.
1.44 MB FDD
Kortom, kan de ASUS V3200 passief gekoeld worden?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 17:10 ]