Ik heb zo'n firewire PCMCIA kaartje gekocht van sitecom. Ik draai win XP pro.
Dus ik steek dat ding erin, dan gaat windows de drivers installeren, dit gaat niet helemaal goed, want als ie klaar is krijg ik de mededeling: " er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig ".
Nu ben ik daar op het forum gaan kijken en dan stond:
Ik heb de drivers vanaf de bijgeleverde cd-rom gehaald, ik heb ze ook gewoon van windows zelf gepakt, ze werken beide niet.
btw: ik heb de search gebruikt, daar staat niks in.
Dus ik steek dat ding erin, dan gaat windows de drivers installeren, dit gaat niet helemaal goed, want als ie klaar is krijg ik de mededeling: " er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig ".
Nu ben ik daar op het forum gaan kijken en dan stond:
Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dit werkte niet. (ik heb in het register gekeken, daar stond achter DeviceDesc: IEEE 1394-controller, dus dat is hem. Dan machtigingen. Dan staat iedereen geselecteerd, dus ik heb een vinkje gezet bij volledig beheer: toestaan. Toen heb ik de drivers opnieuw geinstalleerd.)"This error appears to be due to a protection problem in the Windows registry and can occur with a variety of drivers (sound cards and SCSI drivers have been reported). To fix this problem, go to Start, Run... and type "regedit" without the quotes to run the Registry Editor. Navigate to
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\ENUM\PCI
and you will see a number of keys of the form "VEN_xxxx", where xxxx are strings like "1102&DEV_0004&SUBSYS_00011103&REV_04". Under each of these folders will be another folder with a long numerical name. Open each folder and look for the "DeviceDesc" which matches the hardware you are trying to install. Right Click on the "VEN_xxxx" for that device and select 'Permissions' and then tick "Allow" for "Full Control". Close Regedit and then continue with the installation of your device.
Ik heb de drivers vanaf de bijgeleverde cd-rom gehaald, ik heb ze ook gewoon van windows zelf gepakt, ze werken beide niet.
btw: ik heb de search gebruikt, daar staat niks in.
[ Voor 13% gewijzigd door Double J op 12-10-2003 17:09 ]