[iTouch] programma naar achtergrond bij gebruik mediatoets.

Pagina: 1
Acties:

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 12:44
ik heb een logitech internet navigator se
ik heb dus ook itouch geinstallerd enzo
maar als ik dus nu bijv. de 'myhome' knopp gebruik opent hij netjes internet explorer maar hij switch na 3 seconden ongeveer automatisch terug naar het programma waar ik eerst mee bezig was, en dat is echt uber irritant
weet iemand hoe je dat oplost.

• Houston3
is er dan helemaal niemand die dit ook heeft (gehad) ?

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Welke versie heb je van het itouch progje? 215 NL of EN?
Heb je hem op de USB op PS/2 poort van je computer?

• Houston3
2.15.264 en ik heb m op ps2

Verwijderd

software nie usen... werkt beter... hier iig... knopjes werken gewoon

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 04:19
Excuses voor 't omhoog kicken, maar ik ervaar deze irritatie nog steeds, Windows XP SP1a met iTouch v2.22.289. Iemand een oplossing?

• guillaume
Kickje

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat is je instelling in Windows of programma's focus mogen 'stelen' van de huidige applicatie?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• guillaume
Spider.007 schreef op 11 september 2004 @ 18:38:
Wat is je instelling in Windows of programma's focus mogen 'stelen' van de huidige applicatie?
Welke instelling bedoel je precies? ForegroundLockTimeout in 't register? Kun je iets preciezer zijn?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

guillaume schreef op 11 september 2004 @ 19:43:
[...]

Welke instelling bedoel je precies? ForegroundLockTimeout in 't register? Kun je iets preciezer zijn?
Ik bedoel inderdaad de instelling 'ForegroundLockTimeout'; dat is de enige instelling waarvan ik kan bedenenken dat deze er iets mee te maken heeft :) Ik neem aan dat je reeds hebt geupgrade naar de laatste versie van de iTouch drivers?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• guillaume
jup, ik heb de laatste. Deze instelling staat op de standaard (2000). Ga 'm nu op 0 zetten...

Edit
Woei, dit lijkt te werken :D Vooralsnog even aanzien wat 't effect op andere programma's heeft, maar met iTouch geeft 't iig het goede resultaat. Dank u! :*)

[ Voor 60% gewijzigd door guillaume op 11-09-2004 20:11 ]

Pagina: 1