Full abo nog niet actief

Pagina: 1
Acties:

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ok misschien iets te voorbarig dit topic maar toch :)

Ik heb vrijdag het bedrag overgemaakt naar Triple Deal via Rabo internet bankieren, het bedrag was ook meteen afgeschreven.

Tot op heden kan ik nog geen gebruik maken van het tweakers.net Full abo. Het gaat om de user tweakduke. Misschien achterstallige adminstratie wat pas morgen word afgewerkt en ik dus even geduld moet hebben of is er toch iets mis :?

Tweakers Discord

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je hebt als het goed is een mailtje gekregen met daarin een URL naar een pagina waar je na kunt kijken wat de status is van je abonnement en je overboeking etcetera. Wat wordt daar aangegeven?

Als het daar gewoon goed staat, moet het hier ook gewoon uitgevoerd worden. Dat gebeurt namelijk geheel automatisch en daar komt dus niemand aan te pas, behalve als het misgaat :X.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als je geld overmaakt moet je er altijd rekening mee houden dat het maximaal een paar dagen onderweg is. Ik geloof ook niet dat Triple Deal in het weekend werkt, dus je moet waarschijnlijk gewoon nog even geduld hebben :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Staat nog gestart bij status van betaling :) ik zal wel net te laat zijn geweest vrijdag en dus moeten wachten. Ik zie morgen wel wat er gebeurt dan.

Tweakers Discord

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pas als je abonnement nog niet actief is ná dat Triple Deal aangeeft dat de betaling binnen is heb je een reden om aan de bel te trekken.

Op dit moment krijg ik als ik jouw betaalstatus opzoek "no full payment yet" en logischerwijs is je abo dus nog niet geactiveerd.

Geduld is een schone zaak, zogezegd ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Roelant op 12-10-2003 16:57 ]