Toon posts:

HP DVD300i writer geeft regelmatig errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een HP DVD300i DVD brander en hiermee poog ik vele gigabytes aan data weg te schrijven. Ik heb een spindel Platinum dvd+r's (4x speed) gekocht en van de 20 dvd's die ik gebrand heb zijn er 5 mislukt. Hij gaf aan dat is de end-of-session niet weg kon schrijven. Ik gebruikte eerst nero 5.5.10.35 en daarna nero 6.0.0.19 als brandprogramma. Ik heb het zowel op 2,4x speed als 4x speed geprobeerd, maar het probleem blijft.

Ik heb op de HP sites gezocht en ook de search hier op GoT gebruikt, maar ik kon niemand vinden met een dergelijk probleem als ik heb. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand ideeen wat het probleem zou kunnen zijn?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Gebruik een degelijk programma. Nero is brak voor DVD. Ik geef de voorkeur aan RecordNow Max :)

webOS all the way!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 15:27:
Hi,

Ik heb een HP DVD300i DVD brander en hiermee poog ik vele gigabytes aan data weg te schrijven. Ik heb een spindel Platinum dvd+r's (4x speed) gekocht en van de 20 dvd's die ik gebrand heb zijn er 5 mislukt. Hij gaf aan dat is de end-of-session niet weg kon schrijven. Ik gebruikte eerst nero 5.5.10.35 en daarna nero 6.0.0.19 als brandprogramma. Ik heb het zowel op 2,4x speed als 4x speed geprobeerd, maar het probleem blijft.

Ik heb op de HP sites gezocht en ook de search hier op GoT gebruikt, maar ik kon niemand vinden met een dergelijk probleem als ik heb. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand ideeen wat het probleem zou kunnen zijn?
Platinum?? Blauwe verpakking, gele letters? Volgens mij geen toppertje qua merk. Tot nu toe alleen Philips en Imation DVD's gefikt. Tot nu toe heeft 1 DVD dienst geweigerd tijdens gebruik van Clone CD... Probeer een van deze merken eens? Ik heb btw de HP 200i (ter info).
Hermanvh schreef op 12 oktober 2003 @ 15:49:
Gebruik een degelijk programma. Nero is brak voor DVD. Ik geef de voorkeur aan RecordNow Max :)
Waar baseer je je conclusies op?? Ik heb nog geen enkele DVD verknald met Nero. Je zal waarschijnlijk wel brakke merken gebruikt hebben of een brak merk DVD brander hebben?? ;)

Nero roelleert! _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 15:56 ]

Verwijderd

Nero 6 heeft er nog heel veel bugs in zitten wat dvd branden betreft. Daarom hou ik het met nero nog verlopig bij de nieuwste versie van nero 5.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 15:56:
Nero 6 heeft er nog heel veel bugs in zitten wat dvd branden betreft. Daarom hou ik het met nero nog verlopig bij de nieuwste versie van nero 5.
Hmmm, tot nu toe geen problemen gehad met Nero 6.... Welk merd fikker en media? Zoals ik al eerder gepost heb:
-Drive: HP 200i
-Media: Philips (R en RW), HP (R + RW, vergeten bij eerdere post) en Imation (alleen R)

Verwijderd

Ik heb zelf ook een 200i, en gebruik imation media.
Ik krijg vaak met nero 6 errors voor het branden zelf soms zelf tijdens het branden.
Ik brand aardig wat dvd's (5 / week ofzo) en met nero 5 had ik geen errors.
Pagina: 1