Toon posts:

[aldi] MT Logic DVD-2011 mp3 zonder TV

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die DVD van de aanbieding van vorige week bij de Aldi gekocht. Prima ding, leest alle media enzo, maar nu heb ik een vraag.

Als ik zo'n mp3-cdtje af wil spelen, dan heb ik -netjes als ik ben- alle albums in directory's op de cd gezet. Deze directory's worden ook netjes gelezen door het (goedkope) apparaat.

Maar het kloterige ervan is dat ik altijd de tv nodig ben om muziek te luisteren. Ik ben dus op zoek naar een functie om met één knop ofzo ALLE muziek die op de ingevoerde MP3-CD staat af te spelen, random of niet.

Is het mogelijk met dit type DVD? Kennen jullie het apparaat? De handleiding vertelt mij hier niets over.

Specs:
Merk: MT Logic
Type: DVD-2011
Gekocht: Aldi, vorige week

Verwijderd

Topicstarter
Verder is het wel een leuk apparaatje... :)

Verwijderd

Volgens mij hebben veel players dit soort troubles, maar het apparaat weet toch niet dat er een tv aanhangt? Dus dan kan je toch dezelfde toetsen induwen zoals je dat doet als er wel een beeldscherm aanhangt. Ik mag hopen dat er wel een soort van structuur in de menu's zit.

Verwijderd

Topicstarter
Ja er zit wel een soort van structuur in... maar het liefst heb ik gewoon één knop die ALLE nummer random afspeelt. Dit moet toch niet zo moeilijk zijn om erin te bouwen?

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand dit type DVD-speler?

• peetbeet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-06-2021
Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 15:13:
Kent iemand dit type DVD-speler?
Ja ik heb er ook een. Leuk ding, speelt echt alles mp3, jpg, mpeg1/2 en zelfs foute dvd's met vob bestanden niet in de VIDEO_TS dir.

Mis ook speel alles knopje. Zodra je de toetsen combinatie weet kun je het zonder tv uitzoeken, niet handig voor de mede thuis gebruikers. Ik mis ook het random knopje, waarom die er niet op zit snap ik niet. Nu altijd dezelfde volgorde...

Gr. PeetBeet

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je deze dvd speler regio vrij kunt maken?
Pagina: 1