[WinXP] DVD writer probleem en geen systeemherstel

Pagina: 1
Acties:

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar sinds ik diverse programma's heb geinstalleerd om DVD's mee te schrijven in mijn LiteOn LDW-401s DVD-writer, wordt deze ineens helemaal niet meer herkend onder mijn brandpakket Easy CD&DVD Creator 6. Dat deed het altijd wel.
Ik heb nu het idee dat dit komt door verkeerde drivers voor het apparaat die door de programma's geinstalleerd zijn. Hoe kan ik bepaalde drivers deinstalleren of beter: hoe zorg ik ervoor dat het apparaat weer gaat werken?

Systeemherstel doet ook al niks. Steeds als ik een herstelpunt kies, gaat 'ie herstellen maar dan krijg ik de opmerkingen 'Herstelbewerking is niet voltooid'. Hoe kan dat nou weer?

Thanx alvast!

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:36
Probeer eerst eens alle brandprogramma's van je computer te gooien en dan de laatste officiële drivers installeren (of je pakt de driver-cd die je er hopelijk bij hebt gekregen).

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:37

megaleo

Special member

Heb je die dvd brander er pas ingezet?
Want ik weet nog wel dat ik ook een ongeveer hetzelfde probleem had tussen Easy Cd creator en m'n lite-on cd-brander. Die werd toen ook niet meer herkent door m'n brandprogramma's.
Met Nero werkt het bij mij wel.

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Hij werkt weer met de manier van IceEyz,
maar systeemherstel werkt nog steeds niet. Hoe kan dat??

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:37

megaleo

Special member

Kijk eens bij Systeemeigenschappen en dan tabblad systeemherstel. En dan moet systeemherstel op alle schijven niet uitgeschakeld staan.