Toon posts:

[Nero] crashed door brander *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net sinds gister m'n nieuwe computer in elkaar zitten:
NF7-SL S-ATA, Socket A
2500+ AMD Box
2x 256 Kingston
Geforce FX5600 128mb
Pioneer DVD slot-in
Maxtor 80gb S-ATA
En een standaard 300watt voeding

Nu had ik nog een brander liggen (HP9100i) dus ik dacht, dan bouw ik die ook in.
Omdat ik een S-ATA hdd heb had ik dus IDE1 en IDE2 apart voor de DVD en de brander.

Nu crasht ie dus bij het branden met Nero :/. Ik heb ook geprobeerd om ze beide aan de IDE2 te hangen als master en slave. Dit was ook geen succes.

Zou die 300watt voeding soms (te) weinig zijn voor mijn pc? Of zit het softwarematig niet goed :S?

Edit: en ook als ik een CD wil opstarten dus ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 12:41 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Heb je ook problemen zonder de HP fikker erin?

PS: verzin alsjeblieft een duideljker topictitel en meld deze via een topicreport bij een modje, want dit is waardeloos natuurlijk.

[ Voor 61% gewijzigd door alt-92 op 12-10-2003 12:49 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Eerst niet, later wel

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Nero up to date :? www.ahead.de al gesjekked, maar ik denk dat je voeding aan de lichte kant is :?

[ Voor 6% gewijzigd door aReaRe op 12-10-2003 12:56 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb versie 6, die herkend die brander al 3 jaar denk ik :P

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Topictitel gewijzigd :)

Heb je dit alleen met Nero, of ook met andere brandsoftware? Probeer eens een ander programma zoals CloneCD of BlindWrite. Heb je het probleem ook als je alleen je brander in je systeem hebt hangen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen even gewisseld zodat ik alleen de brander erin heb. Ook dan loopt ie vast bij het benaderen van de cd :(

Verwijderd

Topicstarter
Of het ligt aan Windows, of het ligt aan de voeding. Misschien dat een modje het topic kan moven naar mobo/electronica board _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost, lag aan foute installatie van het mobo :+

Verwijderd

Hoe kun je het nu fout doen dan?

Verwijderd

Topicstarter
n00bigheid, ik heb winxp opnieuw geinstalleerd met alles van de abit cd, en het was OK 8)
Pagina: 1