Toon posts:

[XP/IE6] kan geen pagina's openen door URL intypen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn IE loopt weer eens te buggen, het probleem is als volgt:

Als ik IE open kan ik geen internet pagina openen, ik typ de naam in maar hij opent hem gewoon NIET.

Maar als ik bv een link op een pagina heb staan of in me favorieten of in IRC dan opent hij hem wel :|, weet iemand hoe dit komt (meen dat ik dit al es heb gehad weet alleen niet meer hoe je het oplost)

Na verloop van tijd loopt mijn IE ook vast, dit hangt ook samen met het feit, dat ik als ik Deze Computer wil bekijken dat dta niet lukt hij geeft aan dta ie aant zoeken is ( met die klere zaklamp) en loop vast.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 12:40 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Welke versie van IE en Windows heb je?

[ Voor 17% gewijzigd door _the_crow_ op 12-10-2003 12:56 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
WIn xp zonder service packs wel x aantal updates eneh IE 6

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titeledit, 'fout' zegt wat weinig :+

dit en dit zou ik even nalopen, maar begin met start-> run-> sfc :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Moet ook eerlijkz eggen dat het niet altijd is, soms wel en als ik dan bv reboot is het soms niet meer :|

Verwijderd

Topicstarter
*schop* :/

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Wat je kan proberen is even een nieuwe installatie van IE6 er over heen gooien en het is ook wel tactisch om even te checken met een andere browser, opera ofzo.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
K Thx alvast zal het is proberen, maarja deze cputer enzo alles loopt eigenlijk zon beetje vast als het gebeurt :|

Verwijderd

Helpt het als je er http:// voor zet?
Pagina: 1