[BUG]Search ziet login niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:38

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Topicstarter
Systeem: W2K
Browser: Opera 6.05

Probleem: Als ik (ingelogd) op de Search knop druk, zie ik in één keer een 'log in' in plaats van een 'log out' in de bovenbalk staan. Inloggen lukt daar niet goed en ik kan dus geen dingen vinden waarvoor je ingelogd moet zijn. Dit is de eerste keer dat ik dit probleem opmerk en er op zoeken gaat een beetje lastig.

Aanvullend: Ik zie ook in één keer banners boven de search, wat duidelijk aangeeft dat dat deel van het forum mijn log-in info niet terug kan vinden (abbo).

EDIT:
Dit probleem treedt niet op onder IE 6.0

[ Voor 8% gewijzigd door Freee!! op 12-10-2003 12:16 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Dit probleem treedt ook op bij Konqueror. Het heeft ermee te maken dat een cookie voor gathering.tweakers.net niet uitgelezen wordt voor search.gathering.tweakers.net en dat je dus als niet ingelogd wordt beschouwd. Inloggen op de searchpagina helpt niet, want dan krijg je alsnog geen cookie met als domein search.g.t.net. ACM weet van het probleem, maar heeft aangegeven dat de oplossing van de kant van de browsers zal moeten komen: ik verwacht niet dat er iets in React zal worden veranderd (wat ik erg jammer vind overigens, want ik kan dus ook niet in wat voor private forum dan ook zoeken).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
odysseus schreef op 12 October 2003 @ 12:49:
een heel verhaal over cookie problemen
Dan snap ik niet waarom ik het probleem niet eerder ben tegengekomen. Ik gebruik de search vrij regelmatig en dit zou me toch echt opgevallen zijn.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• odysseus
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Geen idee...ik heb het met Konqueror in ieder geval al vanaf het moment dat de search naar search.g.t.net is verhuisd :).

* odysseus gaat komende week eens proberen om zijn cookie te kopieren en er als domein search.g.t.net aan te geven...dat zou kunnen helpen :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
Net eens even de filterservers in Opera bekeken hier op mijn werk en daar staat search.gathering.tweakers.net wel bij, eens kijken wat er gebeurt als ik die vanavond thuis toevoeg :?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Zou het niet gewoon met de caching problematiek te maken hebben?

Who is John Galt?

• Wildfire
  • Laatst online: 17:49

Wildfire

Joy to the world!

Bij mij hetzelfde probleem onder IE6 SP-1.

-edit-
En nu werkt het opeens weer normaal...

[ Voor 38% gewijzigd door Wildfire op 14-10-2003 20:14 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

als het nog steeds voor komt maar even opnieuw melden
Pagina: 1