• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Ik heb een compactflash kaart zonder zo'n plastic beschermhoesje. Iemand een idee waar ik die op korte termijn kan halen?

Ik vond één ander topic hierover maar de links die daar in stonden zijn achterhaald. Ook geen idee hoe dien dingen heten dus dat zoekt zo lastig.

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Jaspov schreef op 12 oktober 2003 @ 11:30:
Ik heb een compactflash kaart zonder zo'n plastic beschermhoesje. Iemand een idee waar ik die op korte termijn kan halen?

Ik vond één ander topic hierover maar de links die daar in stonden zijn achterhaald. Ook geen idee hoe dien dingen heten dus dat zoekt zo lastig.
de site van tweakers heeft er een of meer :) ;)

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

Tsja meestal krijg je die er wel bij als je het koopt, lijkt me. :?

• jaspov
enriqueeee: Ik zie enkel flash geheugen zelf en pcmcia adapters enzo. Waar staan ze dan

Der Vati: Ik ga geen geheugen kopen om aan een hoesje te komen, er groeit nog geen geld op mijn rug ;-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 20:08:
Tsja meestal krijg je die er wel bij als je het koopt, lijkt me. :?
Bij mijn eerste camera met een 8MB CF kaartje zat geen CF beschermdoosje, en ook bij het 32 (!) MB kaartje dat ik daar later bij heb gekocht voor het luttele bedrag van fl 319,95 werd zo'n doosje niet meegeleverd...

@ T.S: Goed nieuws, de laatste keer dat ik bij de Combi binnen was, verkochten ze die doosjes gewoon los, dus je hoeft er niet persé een geheugenkaart voor te kopen om aan zo'n beschermdoosje te komen.

• jaspov
Top dan rij ik langs een combi!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1