Toon posts:

ISDN config. vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.brommerhandel.nl/isdn.jpg

Tel. nr. 1 op analoge aansluiting en doorkoppelen.
Tel. nr. 2 voor telefoontoestel (kan evt. ISDN zijn)
Tel. nr. 3. voor fax (nog te kopen)

Is dit mogelijk met de webfox ?
Ik wil wel overal nummermelding hebben.

Tel. nr. 1 moet altijd beschikbaar zijn. (is van ouders) :)
Tel. nr. 2 en Tel. nr. 3 delen dus een lijn.

---

Tel. nr. 2 en Tel. nr. 3 zijn voor zakelijk gebruik.
Dus ik denk als ik het zo lees dat de Quattrovox® V meer voor mij is ?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 11:30 . Reden: Meer info ]

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
als jij een nt1 hebt en je hangt daaraan een webvox die slechts 2 analoge poorten heeft word het ingewikkeld.

je kunt op je nt 1 dus de webvox aansluiten maar je kunt ook het eventuele isdn toestel direct daarop aansluiten. Je nt1 heeft 2 uitgangen.

Bij de webvox heb je maar 2 analoge aansluitingen dus kun je er ook maar 2 toestellen op aansluiten. Je kunt eventueel de eerste lijn die je aansluit 2 telefoonaansluitingen geven. De andere lijn kun je voorzien van beide inkomen telefoonnummers maar je kunt ze niet uitgaand allebei gebruiken geloof ik.

als ik jou was zou ik voor een quattrovox gaan. die heeft 4 analoge aansluitingen maar geen ingebouw isdn modem. Maar ja, als je kabel of adsl hebt is dat modem eigenlijk overbodig.

succes

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
Als je het voor zoveel doeleinden (zakelijk + privé) ga gebruiken koop dan een mooie isdn centrale met isdn telefoons. Heb je overal nummer herkenning, elke telefoon eigen nr. kun je ook meteen doorschakelen enzo. Als op de centrale ook analoge poorten zitten kun je daar je fax aanhangen (of die laat je aan je webfox zitten). Lijkt me handiger dan zo'n houtje touwtje oplossing. maak je ook meteen optimaal gebruik van je ISDN-Lijn.