hallow
zoals jullie al aan de titel zien, wil ik dus adsl, maareh, op kpnadsl.nl staat dat het niet via isdn kan en wel analoog. ik zit hier thuis met een isdn verbinging.
ik al wat providers op gebeld, die zeiden dat het via isdn wel kon, maar hun netwerk ging toch via kpn, en kreeg ik van kpn een telefoontje dat het toch niet mogelijk was
ik heb wel 5 verschillende mensen van de helpdesk van kpn aan de telefoon gehad en 1 van hun zei dat het mogelijk was om van een isdn verbinding 1 lijn te splitten in 2 analoge lijnen en 1 daarvan voor adsl te gebruiken.... maar ZE(ja, was een vrouw) wou niet zeggen hoe. want als je dus isdn naar analoog om laat zetten hebben hun weer knaken
(46 euro dacht ik, maar ben ook me isdn kwijt, wat ik dus niet wil)
Kan dit dus wel of niet, zoja hoe?
ik heb al gesearched met google en op GoT maar kan nix boeiends vinden
uit de postcode check komt dit:
Normale telefoonlijn
Beschikbaar
ISDN aansluiting
Om technische redenen niet mogelijk. De afstand tussen de telefooncentrale en uw huis is te groot.
ik zit dus 4.4 km van de centrale af...
ik kan alleen maar een adsl lite verbinding, maar dat boeit niet...
ook wisten 3 van de 5 medewerkers van kpn mij te bewijzen dat in hun postcodecheck stond dat het niet kon, zowel analoog als isdn niet, en bij maten van mij stond gewoon dat het wel alleen op analoog kon...
weten jullie hier meer van??
of zijn er betere alternatieven?
(niet meteen een slotje plz, ik zit al 2 a 3 maanden met dit adsl probleem)
bedankt alvast
jarnotjuh
zoals jullie al aan de titel zien, wil ik dus adsl, maareh, op kpnadsl.nl staat dat het niet via isdn kan en wel analoog. ik zit hier thuis met een isdn verbinging.
ik al wat providers op gebeld, die zeiden dat het via isdn wel kon, maar hun netwerk ging toch via kpn, en kreeg ik van kpn een telefoontje dat het toch niet mogelijk was
ik heb wel 5 verschillende mensen van de helpdesk van kpn aan de telefoon gehad en 1 van hun zei dat het mogelijk was om van een isdn verbinding 1 lijn te splitten in 2 analoge lijnen en 1 daarvan voor adsl te gebruiken.... maar ZE(ja, was een vrouw) wou niet zeggen hoe. want als je dus isdn naar analoog om laat zetten hebben hun weer knaken
Kan dit dus wel of niet, zoja hoe?
ik heb al gesearched met google en op GoT maar kan nix boeiends vinden
uit de postcode check komt dit:
Normale telefoonlijn
Beschikbaar
ISDN aansluiting
Om technische redenen niet mogelijk. De afstand tussen de telefooncentrale en uw huis is te groot.
ik zit dus 4.4 km van de centrale af...
ik kan alleen maar een adsl lite verbinding, maar dat boeit niet...
ook wisten 3 van de 5 medewerkers van kpn mij te bewijzen dat in hun postcodecheck stond dat het niet kon, zowel analoog als isdn niet, en bij maten van mij stond gewoon dat het wel alleen op analoog kon...
weten jullie hier meer van??
of zijn er betere alternatieven?
(niet meteen een slotje plz, ik zit al 2 a 3 maanden met dit adsl probleem)
bedankt alvast
jarnotjuh
Twitch: Phyloni1