You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik heb een nieuw wachtwoord gestuurd naar je xs4all adres, probeer deze eens uit
[ Voor 61% gewijzigd door Teckna op 12-10-2003 02:41 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Edit
Zelf met het nieuw aangevraagde pass kan ik niet inloggen op T.net. wel kan ik op me profiel pagina komen en ik kan het wachtwoord veranderen krijg ook een net emailtje maar ik kan er voor de rest niets mee doen aangezien het systeem zegt dat wachtwoord / username niet goed is.
[ Voor 31% gewijzigd door we_are_borg op 12-10-2003 02:51 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik heb trouwens alles gewist en opnieuw ingelogged en ik krijg steeds te zien dat username/wachtwoord niet goed is.
Zoals je ziet kan ik wel op het forum inloggen en ook bij Fok.
Wat ik allemaal gebrobeerd heb is het volgende:
Internet opties>Algemeen>Cookies verwijderen, Bestanden verwijderen en geschiedenis wissen gedaan. Op OK gedrukt. Weer terug gegaan naar Internet Opties>Beveiliging>Aangepast niveau gekozen op TOEPASSEN gedrukt toen standaard gekozen en op TOEPASSEN gedrukt. Daarna heb ik Internet opties>Privacy gedaan daar eerst alles naar beneden gedaan toen TOEPASSEN daarna op standaard gedrukt.
Dit alles werkte niet toen heeft Teckna nog een tip gegeven om bij Privacy uitdrukkelijk toestemming te geven aan tweakers.net (heb ik ook gedaan). Heb ook nog ingesteld dat cookies altijd moet accepteren ongeacht waar het vandaan komt. Het mag allemaal niet baten. Me tijd haal ik van ntp.xs4all.nl af. Ik weet het ook niet meer ik ben door iedeen heen.
Professioneel Hyves-weigeraar
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
[rml]Teckna in "[ IE] Inlog problemen Frontpage"[/rml] lijkt alle basics af te dekken. Nog wat andere zaken waar je even naar kan kijken: heb je misschien in IE een proxy server ingesteld? Schakel daarnaast even zaken als Virusscanner, adblockers, personal firewalls etc uit.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
F_J_K ik maak geen gebruik van proxies, Firewall heb ik gisteren weer eraf gehaald ik draai momenteel ook geen virusscanner en ook geen adblocker. Ik heb vannacht met Teckna alles na gelopen en niets werk. Vreemd genoeg kan ik wel bij andere sites inloggen.
edit1:
Wel heb nu even een deadline voor me eigen gesteld als dit probleem niet weg is voor 15:00 van middag dan ga ik een oplossing gebruiken die altijd werk met MS producten. Format c: /u is dan een goede vriend van me.
edit2:
Na een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd en daarna gelijk te veranderen kan ik gelijk weer inloggen op de FP. Wat dit probleem is geweest weet ik niet maar ik kan weer inloggen.
Iedereen bedankt.
[ Voor 45% gewijzigd door we_are_borg op 12-10-2003 12:06 ]
Ik mis (of liever, jij) een aantal essentiele security updates dan.we_are_borg schreef op 12 October 2003 @ 11:58:
Mijn versie nummer van IE is 6.0.2600.0000.
....of je blijft firebird gebruiken als primary browser, die goeie vriend van je is zo.....edit1:
Wel heb nu even een deadline voor me eigen gesteld als dit probleem niet weg is voor 15:00 van middag dan ga ik een oplossing gebruiken die altijd werk met MS producten. Format c: /u is dan een goede vriend van me.
non-tweaker zeg maar.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nu dat je het zegt mis ik idd een paar belangrijke updates.BackSlash32 schreef op 12 October 2003 @ 12:53:
[...]
Ik mis (of liever, jij) een aantal essentiele security updates dan.
Ik wil juist meerdere browsers hebben maar IE moet wel de primare browser blijven. Die non-tweaker vriend werk wel als niets anders meer werk of als je geen zin meer heb.[...]
....of je blijft firebird gebruiken als primary browser, die goeie vriend van je is zo.....
non-tweaker zeg maar.
Maar ik heb besloten om toch maar even me systeem opnieuw te doen het is 4 maanden geleden dus het kan een keer geen kwaad. Dit is een mooi excuss om het gelijk maar te doen.