Max Payne, savegames.

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Het is een lange tijd geleden dat ik MP uitspeelde,..en vandaag dacht ik , laat ik het weer eens spelen. Maar wel eerst graag met savegame zodat ik gelijk de andere levels weer kan doen. Dus ik download een savegame file..die moet je bij
Customized game voordat je het spel opstart aanklikken, maar eenmaal in het spel..wat moet ik ingodsnaam doen? ik zie nergens iets van mods staan
en als ik load game doe krijg ik alleen maar het laatste level te zien.

Een vrij simpele vraag , hoe kan ik uberhaupt die andere levels laden? ik snap er echt niks van.

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je moet gewoon die .mps-bestanden in de savegames-dir van Max Payne zetten.

Volgens mij probeer jij nu een MOD op te starten of zo, maar als je gewoon .mps-bestanden hebt moet je die in je savegames-dir zetten. Als het ik het goed heb staat die onder /My Documents/MayPayneSavegames.

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Ik heb MP ook, en werkt het niet als je in "/mijn documenten/max payne save games" zet?
Dat denk ik nl.

|:( * DeRCT13 moet sneller typen..

[ Voor 19% gewijzigd door DeRCT13 op 12-10-2003 11:02 ]

• devilsnight
Klopt...dat weet ik. in de Savegame directory in de directory van Max Payne staat
ook een readme dat je je savegames in /Mydocuments/Mpsavegames moet zetten.
Allang gedaan, maar eenmaal in het spel kan ik niet de andere levels kiezen,
ik zie alleen maar new game,tutorial,load game(en daar kan ik alleen het laatste level kiezen) en ik snap gewoon echt totaal niet hoe ik al die andere levels kan selecteren...dit
is gewoon niet normaal. Ze maken een savegame file doen er een readme bij
maar leggen niet uit hoe je uberhaupt de levels kan laden.

Ik heb nu een mod, genaamd allgamelevels..is een MPM bestand..,die moet ik gewoon los in de Max folder zetten, bij het opstarten selecteer ik
em bij custom game...start het spel en vervolgens zit ik weer met niks..gewoon m'n eigen savegame maar HOE kan ik nou ingodsnaam al die andere levels selecteren? eht niet normaal dit meer....er klopt gewoon iets totaal niet.

[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 12-10-2003 12:30 ]

Verwijderd

Misschien moet je hem met die savegame eerst uitspelen en dat het dan pas wil.

• devilsnight
nope ook niet..heb ik al gedaan. Er komt gewoon niet een of andere lijst me alle levels..
het is niet te geloven...die readme van de mod legt het niet eens goed uit., er klopt gewoon geen bal van.
Pagina: 1