Toon posts:

Problemen met echo indigo geluidskaart/laptop.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Berichtje namens mijn vriend:
Ik heb gister een echo indigo pcmcia kaart voor mijn laptop gekocht. Met de kaart opzich ben ik erg gelukkig maar ik ben tegen het probleem aangelopen dat wanneer ik hem in mijn compaq armada e500 gebruik ik last heb van ontzettende noise en rumble (-35 db) ook hoor ik rumble wanneer ik mijn muis beweeg. In de laptop van een kennis van me werkt de kaart als een zonnetje.

Zou dit aan een defecte pcmciapoort in mijn laptop kunnen liggen, of aan interferrende andere hardware, of........?

Welke laptop held kan mij uit de problemen helpen?

Alvast dank

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Ik denk dat je echt last hebt van hardware matige storing, ik heb dit namelijk ook gehad en heb het niet kunnen oplossen.

Verwijderd

ja, volgens mij heeft RS_003 gelijk. Ik denk niet dat je pcmciapoort kapot is, want dan zou hij het helemaal niet doen waarschijnlijk. Je zou kunnen verschillende drivers kunnen proberen. Verder kan je proberen de line-in te muten. Dan hoor je als het goed is niets als je met je muis beweegt.

Verwijderd

Topicstarter
Op de echo-indigo zit geen line-in.

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 15:10
ik heb geen oplossing voor je probleem, maar mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?
ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar zo'n ding. (zie ook [rml][ laptop audio] Echo Indigo: ervaringen en verkooppunten[/rml])