Het volgende:
Situatie:
W98 bak met WinRoutePro, fungeert als router (...)
Client: W98 2nd, schone install, geen AV / FW, gate/proxy de router.
Ik werk op de client. DAP geïnstalleerd (en dus default download progsel), geen exotische software.
Ik wil een .mpg (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.
Ik wil een .rm (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.
Ik wil een .zip (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.
Ik wil een .exe downen (driver videokaart): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (driver geluidskaart): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (trialsoftware): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (servicepack MS): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .bin downen (www2.zonnet.nl/10mb.bin): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid.
Hier begrijp ik dus geen r**t van. Heb vrij veel ervaring met winroute, maar ken geen optie om op filetype te filteren. Iemand een idee waar het probleem kan liggen?
*UPDATE*
Okay kan nu helemaal niets meer downen met DAP.
Morgen (zondag) ga ik verder kijken. suggesties zijn welkom. >DAP ingesteld op router.
Situatie:
W98 bak met WinRoutePro, fungeert als router (...)
Client: W98 2nd, schone install, geen AV / FW, gate/proxy de router.
Ik werk op de client. DAP geïnstalleerd (en dus default download progsel), geen exotische software.
Ik wil een .mpg (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.
Ik wil een .rm (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.
Ik wil een .zip (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.
Ik wil een .exe downen (driver videokaart): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (driver geluidskaart): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (trialsoftware): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (servicepack MS): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .bin downen (www2.zonnet.nl/10mb.bin): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid.
Hier begrijp ik dus geen r**t van. Heb vrij veel ervaring met winroute, maar ken geen optie om op filetype te filteren. Iemand een idee waar het probleem kan liggen?
*UPDATE*
Okay kan nu helemaal niets meer downen met DAP.
Morgen (zondag) ga ik verder kijken. suggesties zijn welkom. >DAP ingesteld op router.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 01:33 ]