Toon posts:

downen mpg geen probleem, exe nogo?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende:

Situatie:

W98 bak met WinRoutePro, fungeert als router (...)

Client: W98 2nd, schone install, geen AV / FW, gate/proxy de router.

Ik werk op de client. DAP geïnstalleerd (en dus default download progsel), geen exotische software.

Ik wil een .mpg (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.
Ik wil een .rm (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.
Ik wil een .zip (natuurfilm;)) downen: Geen probleem, 500 KB/s.

Ik wil een .exe downen (driver videokaart): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (driver geluidskaart): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (trialsoftware): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .exe downen (servicepack MS): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid."
Ik wil een .bin downen (www2.zonnet.nl/10mb.bin): "Connection to site failed: De bewerking is voltooid.

Hier begrijp ik dus geen r**t van. Heb vrij veel ervaring met winroute, maar ken geen optie om op filetype te filteren. Iemand een idee waar het probleem kan liggen?

*UPDATE*

Okay kan nu helemaal niets meer downen met DAP.
Morgen (zondag) ga ik verder kijken. suggesties zijn welkom. >DAP ingesteld op router.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 01:33 ]

Verwijderd

Heb je misschien in een content filter url's uitgesloten die *.exe e.d. bevatten ?

Verwijderd

Topicstarter
nope.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
DAP kan nog wel eens problemen geven bij enkele filetypes, daarom haal ik er ook altijd een paar standaard uit zodat die gewoon door de standaard downloader worden gedownloadt.

Als je in DAP zelf zit moet je even naar Downloads » Options/Configurations gaan en dan bij General 'EXE' uit dat lijstje dat onder 'Automatically start downloading the following extensions' staat verwijderen.
Als het downloaden dan nog niet lukt weet je iig wel dat het niet aan DAP ligt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 12-10-2003 10:11 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
mjah maar het vreemde is:

Deze zelfde opstelling heeft een jaar geleden gewoon gewerkt. (heb een jaar geen inet gehad, sinds een week weer kabel _/-\o_ )

Dus zelfde client, zelfde switch, zelfde router. DAP-versie/Windows versies/WinRoute versie idem dito. Leverde nooit problemen op.

Wat ik vanavond (ben nu aan het werk) nog ff ga proberen is:
-Op de router zelf downen. (nee, heb ik nog niet geprobeerd... |:( )
-DAP uitschakelen
-Routerconfiguratie helemaal doorspitten

Iemand nog meer suggesties?