IE Startpagina blijft op searchdot.net staan

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb iets heel vervelends, mijn startpagina is ineens www.searchdot.net en ik krijg dat met geen mogelijkheid meer veranderd. Ik heb de registry opgeschoond door te zoeken naar alle keys waar searchnet in voorkwam en die te verwijderen. Die zijn allemaal weg nu. Ik heb ook Adaware erop losgelaten met de laatste reference file maar die kan niets vinden. Zie ik nog iets over het hoofd? Ik gebruik Windows XP Pro.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Heb je de rest van de dingen uit de SA FAQ geprobeerd?

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Probeer Spybot S&D een keer. Adaware ziet niet alles namelijk. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over InternetExplorer horen thuis in SA.

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Ook heb ik je forumtitel eventjes aangepast zodat het wat beter omschrijft wat je probleem is.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

extra > internetopties? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KingNothing
Bedankt elevator.

Die-hard Brexiteer

• KingNothing
Ik wil best wel een hoop Antispam software gaan installeren meer misschien hoeft het niet perse. Ik wacht nog even en probeer een andere manier te vinden.

Die-hard Brexiteer

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
Kijk eens bij je draaiende processen ( Gebruike Codestuff starter ipv std win geval)

Vraag de eigenschappen van de bestanden op die niet vertrouwd.
Lijkt het je vaags, rename ze dan naar .bak oid.
Als je na een tijdje geen verdere nadelen hebt en je prob is opgelost, dan kan je ze permanent verwijderen

• KingNothing
Het is al opgelost. Ik heb nogmaals gezocht met regedit op searchdot en hij vond er weer 2? Die ook maar verwijdert en de pc opnieuw opgestart, mijn oude startpagina blijft ernu wel opstaan. Mag opslot dus en bedankt voor de snelle reacties :)

Die-hard Brexiteer

Pagina: 1