Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL]Hardwarematige keylogger maken

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:14
Weet iemand hoe je zelf een hardwarematige keylogger kan maken, om er een te kopen is me te duur ($80), en ik kan geen how-to vinden op het inet.
ik dacht aan zoiets:
code:
1
2
3
4
5
  flash(64k)
       |
ps2 - pic - ps2
       |
 interface voor uitlezen

kunnen julie mij helpen met het verdere uitwerken van dit ictje?

[ Voor 3% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 11-10-2003 21:53 ]

dot.blaat

Verwijderd

Tja, heb je ervaring met PIC's? Opzich moet dit best te doen zijn, alle data gaat bij PS2 namelijk serieel over 1 lijn (pin 1). Daarnaast zijn er nog 2 pinnen voor de stroomvoorziening en 1 voor de Clock (pin 5). Volgens mij hoef je die Clock niet te loggen aangezien het alleen om de ingevoerde gegevens gaat. Alles wat serieel binnenkomt op 1 van de ingangen moet dus naar het geheugen geschreven worden, meer niet lijkt me. Op extern commando (hoog signaal op een van de ingangen) pompt hij het er weer allemaal uit. Of zie ik nou iets over het hoofd waardoor dit wel lastig is? :)

Maar weet je wel hoe je de PIC programmeerd en naar het geheugen schrijft ed? Als je dat kunt is dit volgens mij best te doen. Natuurlijk volledig afgezien van de doelen die jij hebt met dit apparaatje :?

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:14
Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 22:33:
Tja, heb je ervaring met PIC's? Opzich moet dit best te doen zijn, alle data gaat bij PS2 namelijk serieel over 1 lijn (pin 1). Daarnaast zijn er nog 2 pinnen voor de stroomvoorziening en 1 voor de Clock (pin 5). Volgens mij hoef je die Clock niet te loggen aangezien het alleen om de ingevoerde gegevens gaat. Alles wat serieel binnenkomt op 1 van de ingangen moet dus naar het geheugen geschreven worden, meer niet lijkt me. Op extern commando (hoog signaal op een van de ingangen) pompt hij het er weer allemaal uit. Of zie ik nou iets over het hoofd waardoor dit wel lastig is? :)

Maar weet je wel hoe je de PIC programmeerd en naar het geheugen schrijft ed? Als je dat kunt is dit volgens mij best te doen. Natuurlijk volledig afgezien van de doelen die jij hebt met dit apparaatje :?
neej, kan helaas geen pic programmeren, mss kan ik ff een soort how-to opzoeken, want zoals jij et zegt is het niet al te ingewikkeld

dot.blaat

Verwijderd

als je geen pic kan programmeren ben je nog wel ff bezig hoor, de praktijk is altijd ingewikkelder dan de theorie :>

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 09:38
juist begin jij maar eens met een cursus PIC-programming ;)
Ik heb het ook moeten leren, maar nu komt het zeer van pas :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik kan me niet voorstellen dat de TS enige bonafide doelen heeft voor dit projectje, en aangezien het ook niet de bedoeling is om zonder enige vorm van onderzoek te verwachten dat de oplossing je op een presenteerblaadje wordt aangereik, gaat hier nu een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.