Volgende probleem: vanmiddag fijn APtje gekocht blabla fijn en aardig en nu heb ik het volgende probleem, als ik mijn wlan inschakel op mijn laptop dan kan ik gewoon internetten maar zodra ik een bestand wil openen / rechtermuisklikken dan blijft explorer in zn geheel hangen. Zodra ik mn wlan uitschakel ( door middel van een knop @ mn laptop ) valt t internet weg (d0h) en wordt t bestand vervolgens gewoon geopend...
kep echt megod geen id wat t kan zijn maar hij heeft t eerst wel gewoon gedaan...
ok een kleine edit:
kep de hele avond liggen pielen maar tis me niet gelukt
kep een system restore gedaan naar vanmiddag ( toen ie t wel deed ) maar dit heeft geen effect gehad.
Het probleem begon nadat ik via de Auto Port Mapping v2.60 een reboot van mn modem deed ( met mn laptop ) toen kreeg ik een vage error en moest de laptop opnieuw opstarten. Sindsdien opent hij geen een bestand meer en blijft de laptop hangen. het cpu blijft op 0 % maar toch is er geen respons van de laptop. ok dus het probleem ligt misschien bij de modem
dit is ook niet het geval. ik heb namelijk een pc die het wel perfect doet @ dezelfde adsl modem zitten. ook ligt t niet aan mn ap want ik heb het ook al geprobeert met een straight kabel tussen switch en laptop maar hij kan geen bestanden openen als ik op internet zit.
nu zit ik hier
want t werkt dus niet
dr moet iets fout zijn en ik heb de hele avond niks anders gedaan dan een toepassing afgesloten en dan kijken of t dan wel gaat, dit ook zonder resultaat 
nu ben ik moe en ga ik slapen...
meuh, ik heb net de toepassingen vergeleken van op internet en van internet af maar ze zijn alle2 tzelfde, ik ga dr dus nu ook van uit dat t niet aan een toepassing ligt...
kep echt megod geen id wat t kan zijn maar hij heeft t eerst wel gewoon gedaan...
ok een kleine edit:
kep de hele avond liggen pielen maar tis me niet gelukt
Het probleem begon nadat ik via de Auto Port Mapping v2.60 een reboot van mn modem deed ( met mn laptop ) toen kreeg ik een vage error en moest de laptop opnieuw opstarten. Sindsdien opent hij geen een bestand meer en blijft de laptop hangen. het cpu blijft op 0 % maar toch is er geen respons van de laptop. ok dus het probleem ligt misschien bij de modem
dit is ook niet het geval. ik heb namelijk een pc die het wel perfect doet @ dezelfde adsl modem zitten. ook ligt t niet aan mn ap want ik heb het ook al geprobeert met een straight kabel tussen switch en laptop maar hij kan geen bestanden openen als ik op internet zit.
nu zit ik hier
nu ben ik moe en ga ik slapen...
meuh, ik heb net de toepassingen vergeleken van op internet en van internet af maar ze zijn alle2 tzelfde, ik ga dr dus nu ook van uit dat t niet aan een toepassing ligt...
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 02:09 ]