Toon posts:

Chello doet verrot?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik post dit met veel moeite omdat ik steeds disconnected word,

is dit nou m'n router of is chello aan het fokken

ik heb dit nou de laatste 2 dagen dat ik af en toe om het uur ofzow disconnected word en dan weer snel connected, dus disconnect van irc en msn :X

nu is het dus helemaal brak :s

iemand anders ook?

ik woon in omgeving Flevoland

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
kijk op je modem zou ik zeggen, als daar de lampjes fff uit gaan dan disconnect je modem.
kan je niet fff zonder router proberen? kan je die iniedergeval vast uitsluiten.

(chello hier in eindhoven werkt prima btw )

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:37

megaleo

Special member

Nergens last van hier. :)
Maare, we hebben al zo'n soort topic: Chello alweer brak :\ - Volume V ;)

Verwijderd

Topicstarter
tja maar m'n lampjes knipperen niet EN m'n router geeft dan gewoon netjes DISCONNECTED aan :S

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:16

w0w

Heb je al gebeld naar Chello?
Gebeurt dit ook als je gewoon inbelt (ipv gebruik router)?

Verwijderd

Topicstarter
(20:27:05) * [10053] Software caused connection abort
(20:27:05) * Disconnected

*zucht*

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Nouja, als je modem gewoon online blijft is het duidelijk dat er iets mis is met de router. Is het altijd na een uur? Als het met willekeurige intervallen is zou ik de aansluitingen eens nakijken, misschien is je UTP-kabel gaar ofzo.

• megaleo

megaleo

Special member

Als je je pc eens aansluit direkt op je modem zonder router ertussen. Heb je er dan ook last van?

Verwijderd

Topicstarter
ga ik nu ff niet doen want dan moet ik alle instellingen omgooien maar ik denk niet dat het m'n router is :S maar de lampjes op m'n modem knipperen niet :S

Verwijderd

Topicstarter
GerbenW schreef op 11 October 2003 @ 20:30:
Nouja, als je modem gewoon online blijft is het duidelijk dat er iets mis is met de router. Is het altijd na een uur? Als het met willekeurige intervallen is zou ik de aansluitingen eens nakijken, misschien is je UTP-kabel gaar ofzo.
random intervals

• megaleo

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 20:37:
ga ik nu ff niet doen want dan moet ik alle instellingen omgooien maar ik denk niet dat het m'n router is :S maar de lampjes op m'n modem knipperen niet :S
offtopic:
msn smileys werken hier niet. :P En leestekens erbij wel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door megaleo op 11-10-2003 20:39 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 20:37:
Je wilt toch een oplossing neem ik aan, dan zal je ook wat moeten proberen. Als je alleen maar 'denkt' dan denk je zeker ook dat het probleem straks nog opgelost is :? Probeer het gewoon zonder die router, misschien werkt het dan wel in 1 keer goed

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:16

w0w

Je wilt toch een oplossing neem ik aan, dan zal je ook wat moeten proberen. Als je alleen maar 'denkt' dan denk je zeker ook dat het probleem straks nog opgelost is Probeer het gewoon zonder die router, misschien werkt het dan wel in 1 keer goed
Inderdaad, als je dat al te veel moeite vind.. hoe moeten wij jou dan helpen? Je zult dat toch echt moeten proberen om sommige dingen uit te sluiten...

Verwijderd

Topicstarter
kijk het werkt alweer volgens mij, en sorry voor geen leestekens, was een beetje chagie ;)

• megaleo

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 20:51:
kijk het werkt alweer volgens mij, en sorry voor geen leestekens, was een beetje chagie ;)
Hoezo werkt het alweer dan?
Dat willen we dan ook wel weten. :)
Heb je wat veranderd in de instelling van je pc of je router misschien?

Verwijderd

Topicstarter
neej gewoon op z'n ouderwets er schijt aan hebben, en lekker naar beneden gaan en een koppie koffie drinken,
kom je terug werkt het weer ;)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Nou, ik blijf het een vaag verhaal vinden. Eerst is het een paar dagen brak, en dan 'opeens niet meer'

Vreemd

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 11 October 2003 @ 21:06:
Nou, ik blijf het een vaag verhaal vinden. Eerst is het een paar dagen brak, en dan 'opeens niet meer'

Vreemd
tja ik vind het ook raar :x

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 20:06:
ik post dit met veel moeite omdat ik steeds disconnected word,

is dit nou m'n router of is chello aan het fokken

ik heb dit nou de laatste 2 dagen dat ik af en toe om het uur ofzow disconnected word en dan weer snel connected, dus disconnect van irc en msn :X

nu is het dus helemaal brak :s

iemand anders ook?

ik woon in omgeving Flevoland
Ik denk dat chello je aan het fokken is.

mischien een kable breuk.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Als er verder nog wat over te melden is, kan je door gaan in het 'grote' Chello topic, waarvan de link hierboven is gegeven. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.