Waarom maakt de mens een virus ?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• daveinthahouse
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
beste tweakers.

ik zit met een brandende vraag !
ik zou graag willen weten waarom een persoon, het schrijven/maken van computervirussen als hobby kan hebben.

natuurlijk kan ik deze vraag beantwoord hebben via google, maar ik zou graag oprechte meningen willen hebben, ik neem aan dat er hier binnen ze communitie mensen zijn die zich met dit soort zaken bezig houden.

van deze mensen zou ik graag willen weten wat hun fasinatie nu is tot het schrijven van computervirussen.

ik heb het hier dus niet over hacken, maar echt puur het schrijven van virussen.

Verwijderd

Ik denk dat geen enkele GoT'ter hier zal gaan toegeven dat hij virussen schrijft. Dus het enige wat kan ontstaan is een discussie op basis van speculatie. En dan vraag ik me af, waarom denk jij dat mensen computervirussen schrijven? :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Net zoals GoT bestaan er ook hacker-community's. Ik neem aan dat als je een virus als blaster schrijft dat je daar wel een hoog aanzien krijgt :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
spanning en aanzien denk ik :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat er hier mensen zitten die deze hobby hebben of dat zullen aangeven.

Het forum is bedoeld voor mensen die graag een oplossing voor een probleem vinden en anderen die hen daarbij graag helpen.

Virusbakkers scheppen er i.m.o. genoegen in andermans software of bestanden te beschadigen hetgeen het tegenovergestelde is.

ARME AOW’er

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dit hoort niet in W&L. Aangezien de topicstarter niet in Stuffis Generalis kan, sluit ik het topic.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.