Ik heb een virtuele oorlog ontketend met eprojects.nl; zij hebben me dit jaar al meerdere malen gespamd en nu blijkt dat ze mijn meest recente klacht, op zijn zachtst gezegd, niet serieus nemen (ik citeer: 'iemand had je opgegeven als zoekende, misschien je baas.' en 'Zeg prutser, ga je weer eens aan het werk.'). Omdat ik van dit soort antwoorden niet ben gediend, heb ik bij hun provider (widexs) geklaagd, maar helaas heeft widexs nog niet gereageerd op mijn klacht. Daarnaast heb ik dit bij spamvrij.nl gemeld, ook zij hebben niet gereageerd (maar zij kunnen er ook niet veel aan doen, behalve het registreren); eprojects.nl staat overigens al als spammer bekend bij spamvrij.nl.
Mijn vraag: wat nu? Blijkbaar neemt widexs klachten over spam niet serieus of ze hebben een mail-achterstand; klagen bij de spammer levert ook niets op, behalve irritatie door hun botte manier van antwoord geven.
Mijn vraag: wat nu? Blijkbaar neemt widexs klachten over spam niet serieus of ze hebben een mail-achterstand; klagen bij de spammer levert ook niets op, behalve irritatie door hun botte manier van antwoord geven.
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 11-10-2003 19:59 . Reden: leesteken ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||