Ik heb sinds kort een HP omnibook 4150. Ook heb ik deze week een wireless netwerksetje gekocht(3com Wireless 11g accespoint+3com 11g pcmicia kaart). De set heb ik succesvol aan het werk gekregen. Ik heb alleen een probleem(anders zou ik geen topic openen
): Zodra ik mijn pcmcia kaart in mijn laptop doe, en ik zet de laptop aan, wil windows 2000 niet opstarten. Het beeld blijft dan zwart. Als ik dan de laptop uitzet, en de kaart eruit haal, en dan boot werkt windows gewoon. Als windows is opgestart, en ik steek dan mijn pcmcia kaart erin, werkt mijn wireless netwerk gewoon.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik had al effe rondgespeurt op dit forum, maar alle oplossingen die er stonden werken niet. Ook heb ik al in mijn bios gekeken voor boot opties maar die heb ik niet echt. Zou je misschien in windows iets kunnen doen?
Overigens werkt het booten onder win98 wel gewoon.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik had al effe rondgespeurt op dit forum, maar alle oplossingen die er stonden werken niet. Ook heb ik al in mijn bios gekeken voor boot opties maar die heb ik niet echt. Zou je misschien in windows iets kunnen doen?
Overigens werkt het booten onder win98 wel gewoon.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com