linksys befsr41 probleem

Pagina: 1
Acties:

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
heb sinds gisteren een linksys befsr41 v2.1 router, en hij werkt naar behoren :)
er is echter een probleem, er komt een ontzettend hoge pieptoon uit dat ding en dat is aardig irritant.
het is niet zo dat de pieptoon zo hoog is dat je er nauwelijks bovenuit kunt komen maar.....
is dat normaal bij deze router of..... ??
heb hem al geflashed naar de laatste versie btw, dat maakt geen verschil

• taz3d_nl
niemand ?

Verwijderd

Nooit iets van gemerkt.

Denk dat je het beste even langs een winkel kunt gaan en vragen of ze een andere ervoor je in willen pluggen. Als je die ook hoort heb je gewoon gevoellige oren :)

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Op mijn router (zie mijn topic) zit ook een pieptoon, was me opgevallen, maar verder niet veel ergs in.. Staat toch in de muziekkamer en daar zitten dubbele deuren in :)
Ik denk dat er iets niet helemaal lekker is in die van jou als je er zoveeel last van heb dat je hier een topic opent daarover :P

• jhu
  • Laatst online: 06-05 23:19

jhu

Ik heb hier 2 befsr41's staan (v1 en v2) en een befw11s4(v2) en geen van allen maakt ook maar enig geluid, komt het uit de voeding of uit de router zelf?

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:52
bij die van mij komt er geen geluid uit :| toch maar ff langs de winkel zou ik zeggen

ik was te laat :P

[ Voor 11% gewijzigd door genosis op 13-10-2003 01:06 . Reden: iemand had dat al gezegd :P ]

• Border|IA
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-06-2004
heb hem thuis in de huiskamer al een jaar, geen herrie bij mij...

novell..........eDir........Bordermanager

• taz3d_nl
de pieptoon komt uit de router, je kunt het het beste vergelijken met een flitser van een fototoestel die aan het opladen is

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

rally

Deyterra Consultancy

Dat is zeker niet normaal.

Ik heb al meerdere (50+) van die Linksys appraten geplaatst (WAP11's, BEFW11S4, WRT54G etc), en ik heb nog nooit een dergelijk geluid uit het apparaat horen komen.

Ik sluit me dus geheel aan bij de de raad van de overige GoT'ers en adviseer je dus ook om even naar de winkel terug te gaan.

http://www.deyterra.com

Pagina: 1