Toon posts:

Age of Empires op MSN Gaming zone mbv Sitecom Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit het 100e topic hierover is, maar dr is er nog steeds geen 1 die mij duidelijkheid verschaft, er zijn al verschillende suggesties gedaan over welke porten je moet forwarden. Maar dit ook werkt niet, het forwarden van porten blijkt nogal ingewikkeld in elkaar te zitten bij een sitecom router blijkt wel uit deze fotouitleg http://www.shinebox.nl/page.php?id=7
Nu wil ik graag ook zo een fotouitleg die precies uitlegt wat ik moet doen om Age of Empires online aan de praat te krijgen in MSN Gaming Zone, ik kom wel in de chatroom en het spel wil ook wel opstarten, maar ik kom niet verder dan het bruine beeld en krijg dat de melding 'unable to join game'. Nou vraag ik me dus af of iemand een goeie gedetailleerde uitleg heeft of iemand die het wel aan de praat heeft gekregen daar zou ik dan wel even mee in contact willen komen.
Als laatste heb ik de DWZ filter ook al geprobeert maar dit werkt ook niet, IEMAND?? Ik hoor het nog wel.

Verwijderd

Jaaa die hele Age of xxx serie is een bitch qua poorten etc. Heb je al even in de readme.txt gekeken? Beetje open deur, maar dat zie je gauw over het hoofd. Staat bij Age of Mythology iig wel in wat je moet doen om het aan de praat te krijgen...

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het porten forwarden van een sitecom is sowieso een bitch, want simpel dingen toevoegen op de virtual server blijkt niet genoeg uit die link in mn bovenstaande message, ik zal even kijken of er iets in de readme.txt staat, alle andere hulp is nog steeds welkom

Verwijderd

Anders kan je ze in Topic voor poortnummers Games. wel ergens vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik ook weinig aan, nog steeds niemand die me kan helpen met een GOEIE uitleg?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu dus wel aan de gang gekregen, firmware updaten, daarna spec. app. van age of empires selecteren op je computer, en daarna dmz inschakelen
Pagina: 1