[MAIL] met attachment, PC hangt

Pagina: 1
Acties:

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 13:10
Heb de search al gebruikt, daar kom ik alleen maar (oude) topics tegen waar niemand een oplossing heeft gevonden.

Sinds vanmorgen loopt mijn PC bij het verzenden van een attachment volledig vast.

Ik maak gebruik van de volgende software:
- WindowsXP
- OfficeXP +SP2
- Outlook (niet Outlook Express)
- Norton Antivirus 2004
- Sygate Personal Firewall Pro

De internet-verbinding loopt via Demon.

Ik dacht eerst dat het aan Norton lag, na die verwijderd te hebben blijft het probleem. Daar ligt het dus niet aan.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 01:58
Hoe groot is je attachment en hoe groot mag je attachment maximaal zijn? Wat voor extensie heeft je attachment? Welke provider gebruik je? Wat is daar de SPAM policy van?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 23:53
Watis vast? Helemaal geen muisbeweging meer in te krijge? Wel muis, maar klikken heeft geen zin meer? Kan je nog CTRL-ALT-DEL doen?'

Wat zijn je instellingen in outlook voor de mail?

No production networks were harmed during this posting

• DJT
Extentie is .txt en de attachment is 30kb. Provider staat duidelijk aangegeven in de startpost, dat is Demon. Met SPAM heeft het niets te maken, PC loopt al zodra hij begint met verzenden.
paella schreef op 11 October 2003 @ 17:45:
Watis vast? Helemaal geen muisbeweging meer in te krijge? Wel muis, maar klikken heeft geen zin meer? Kan je nog CTRL-ALT-DEL doen?'

Wat zijn je instellingen in outlook voor de mail?
Met volledig vast, bedoel ik volledig vast... Enige mogelijkheid is het indrukken van de reset-knop. En email zonder attachment werkt wel, aan de instellingen zal het dus niet liggen.

[ Voor 60% gewijzigd door DJT op 11-10-2003 17:48 ]

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 23:53
Inderdaad, instellingen zullen goed zijn. Kan je wel attachments ontvangen? Wat gebeurd er als je NAV instelt dat ie niet uitgaande mail hoeft te checken? Het moet haast wel aan NAV of de firewall liggen.

No production networks were harmed during this posting

• DJT
Ik kan wel attachments ontvangen ja. Als ik NAV deïnstalleer, loopt hij ook vast met verzenden. Ook als ik het uitgaande mail checken uitvink.
Pagina: 1