Ik heb een GSM met bluetooth (S55, maar dat doet er in principe niet toe). Hiervoor wil ik een carkit GSM houder kopen om hem in de auto te kunnen zien (ipv in mijn jaszak ofzo) ik heb hiervoor een houder gevonden van Siemens (Mobile Car Holder HMH-500 bij mobileplaza.nl), waar je alleen je telefoon in kunt klikken en eventueel kunt opladen mbv een externe oplader. Echter omdat ik gebruik maak van verschillende auto's waaronder mijn eigen lease bak, mag er dus niet geschroefd worden. Nu heb ik op mobileplaza.nl een houder gezien die je naast je autoradio kan steken of zoiets, staat namelijk niet precies bij hoe het werkt.
mijn vraag is dus of er iemand weet of deze beugel (waar ik de GSM houder op kan schroeven) eenvoudig te verwisselen is in verschillende auto's, of dat ik eerste de radiop eruit moet halen om hem te kunnen verwisselen.....iemand ervaring hiermee?
ik gebruik overigens een bluetoot headsetje om te bellen, maar wil graag zien wie ik wel enzo...vandaar de carkit....
of hebben jullie andere suggesties hoe dit op te lossen??
mijn vraag is dus of er iemand weet of deze beugel (waar ik de GSM houder op kan schroeven) eenvoudig te verwisselen is in verschillende auto's, of dat ik eerste de radiop eruit moet halen om hem te kunnen verwisselen.....iemand ervaring hiermee?
ik gebruik overigens een bluetoot headsetje om te bellen, maar wil graag zien wie ik wel enzo...vandaar de carkit....
of hebben jullie andere suggesties hoe dit op te lossen??
[ Voor 3% gewijzigd door Bartez op 11-10-2003 16:37 ]