Mijn 19 Inch Medion Beelscherm geeft af en toe rare trillingen in beeld. Dit is vooral heel erg aanwezig als mijn telefoon afgaat wanneer deze dicht bij de pc ligt. Het beeld begint dat helemaal te trillen en lijntjes verschijnen er in beeld. Wanneer ik heb opgepakt is het echter weer weg. Zo af en toe heb ik ook wel vaker dat het beeld een beetje beweegt en dat hij wat schokjes geeft. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Dat ligt gewooon aan storing.
Zoals je al aangaf doet hij dat als je telefoon in de buurt ligt. Monitoren vinden dat over het algemeen niet zo heel leuk.
Wat je het beste kunt doen is zorgen dat de monitor niet in de buurt staat van dingen die straling afgeven of magnetische velden produceren. (telefoons, halogeen lampen, adapters) en zorg desnoods dat je monitor geaard is aangesloten.
Zoals je al aangaf doet hij dat als je telefoon in de buurt ligt. Monitoren vinden dat over het algemeen niet zo heel leuk.
Wat je het beste kunt doen is zorgen dat de monitor niet in de buurt staat van dingen die straling afgeven of magnetische velden produceren. (telefoons, halogeen lampen, adapters) en zorg desnoods dat je monitor geaard is aangesloten.