Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

monitor aansluiting te lang :(

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Ik heb een oude pc in een kratje grolsch (beugels) gegooit, ik heb hierbij het mobo tegen een zijkant bevestigd, zodat ik niet allemaal gaten hoef te maken in de zijkant van de kast voor de agp/pci slote. Die zitten immers nu aan de bovenkant.

Nu wil ik er een deksel op maken, maar alleen is de aansluiting van mijn monitor net een stukje te lang, hij steekt een goede halve centimeter boven de kast uit.

Nu is mijn vraag eigenlijk kan ik gewoon dat plastic kapje van de aansluiting eraf slopen en dan de kabel buigen zodat de deksel erop kan? Vanaf de video aansluiting op mijn videokaart en de deksel zit zo'n 2 cm ruimte.

Ps, de kabels gaat uit de kast via een handvat.

...

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

ff voor de duidelijkheid; wil je de aansluiting op je mobo 'verbouwen'? of de stekker van de kabel (aan de mobo-kant) 'verbouwen'?

Lijkt mij overigens geen van beide een goede oplossing daar dat dan natuurlijk een extra punt van storing kan zijn.
Kun je niet een stukje uit de krat dremelen en je vid-aansluiting daar doorheen laten steken? (wel netjes doen natuurlijk ;))

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Haranaka
Het gaat om de aansluiting van de vga kabel, het ding dat je in je video kaart stopt.

Als ik zou moeten drimmelen dan zou ik een gat in de deksel moeten maken en dat is niet zo'n goed idee aangezien er nog een monitor op de deksle moet staan.

...

Verwijderd

Als je het plastic van de stekker afsloopt zal die waarschijnlijk 2 cm korter worden

• Haranaka
Goed ik heb net het plastic weg gehaald, zit er een metalen kap onder :( Hij is nu wel wat korter, de deksel kan er net niet op. Maar ik zal uit de binnenkant van de deksel op de plek waar de vga kabel zit en stuk uitfrezen dan moet het werken.
In elkgeval bedankt.

...

• Maijn Buu
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-08-2021
Gewoon zelf ff een stekkertje solderen :) dan kan hij wel tot 5 mm gereduceert worden lijkt mijn dan nog wel een bruikbaar idee.

Dan moet je natuurlijk wel een soort van verleng kabeltje maken vaar je nomale vga kabel :P

Buu, Boe whats the difference

• Maijn Buu
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-08-2021
sorry voor de typfoutjes kwas een beetje brak en slaperig toen ik typte :O

Buu, Boe whats the difference

Pagina: 1