* blimmel heeft zijn schoen alvast gezet
Mijn verlanglijstje voor sint:
Thunderbird 900mhz
4.000.000 rc5 blokjes voor DPC
10 nieuwe leden voor m'n subteam
chocoladeletter.
Thunderbird 900mhz
4.000.000 rc5 blokjes voor DPC
10 nieuwe leden voor m'n subteam
chocoladeletter.
begrijp al wat je bedoelt raver
veel?
Verwijderd
Raver zeg ons eens een geheim:o?
/me wil dat Sint ervoor zorgt dat ik met mn 100 schoolpcz door kennisnet kan komen
/me wil dat Sint ervoor zorgt dat ik met mn 100 schoolpcz door kennisnet kan komen
ik hou je niet tegen raver, vertel ons wat is jouw geheim:?
...
Verwijderd
Jullie krijgen niets van mij, wat vind je daar van!
Jullie hebben niet genoeg koeien uitgezet en gaan allemaal in de zak en dan zet ik jullie pc's aan en laat ze lekker grazen.
Jullie hebben niet genoeg koeien uitgezet en gaan allemaal in de zak en dan zet ik jullie pc's aan en laat ze lekker grazen.
sinterklaas:>> toch wel op rc5sequence@hotmail.com
Verwijderd
the hour is near.
[Dec 04 13:56:07 UTC] 87 RC5 packets (2739 work units) are in buff-out.rc5
.....10%.....20%.....30%.....40%.....50%.....60%.....70%.....80%.....90%..
Ik weet het, niet veel, maarja, het is van mij alleen. Ik heb thuis ook nog 500 liggen, en wat assimilaties hier en daar moeten er ook nog wel 300 halen.
Ik ben benieuwd.
[Dec 04 13:56:07 UTC] 87 RC5 packets (2739 work units) are in buff-out.rc5
.....10%.....20%.....30%.....40%.....50%.....60%.....70%.....80%.....90%..
Ik weet het, niet veel, maarja, het is van mij alleen. Ik heb thuis ook nog 500 liggen, en wat assimilaties hier en daar moeten er ook nog wel 300 halen.
Ik ben benieuwd.
Ik heb 20.000 WU's in mijn schoen
Daar moet Sint het maar mee doen
Eens kijken wat die ouwe ervan vindt
Morgen ons all-time-high voor die beste Sint
Daar moet Sint het maar mee doen
Eens kijken wat die ouwe ervan vindt
Morgen ons all-time-high voor die beste Sint
ff niets
MSX.org heeft spontaan (en per ongeluk) ook nog zo'n 15.000 blokjes in de schoen gedaan vandaag. Kijken of die morgen leeg is
Hmmm, begrijp ik de bedoeling niet van Sinterklaas ofzo:? Het is toch de bedoeling dat je kadotjes krijgt van de goedheiligman?
Dus ik snap niet dat iedereen zijn schoenen zit te fullen met "Werk Eenheden"
Ik gooi gewoon een lekkere dikke vitamine pil in (Dat is ook goed voor het paard van de sint, ik heb niets anders in huis wat gezond is:))schoen. Straks even een mooi liedje zingen en maar hopen of ik braaf genoeg geweest ben dit jaar}:O. En zitten er geen werk eenheden in weet ik ook genoeg
Dus ik snap niet dat iedereen zijn schoenen zit te fullen met "Werk Eenheden"
Ik gooi gewoon een lekkere dikke vitamine pil in (Dat is ook goed voor het paard van de sint, ik heb niets anders in huis wat gezond is:))schoen. Straks even een mooi liedje zingen en maar hopen of ik braaf genoeg geweest ben dit jaar}:O. En zitten er geen werk eenheden in weet ik ook genoeg
...
Pagina: 1