Ati Radeon Catalyst VS Omega drivers?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
Ik lees uiteenlopende en verschillende meningen omtrent deze drivers; Omega geeft beter beeld en stabiliteit maar minder performance en Catalyst geeft hogere benchmarks en dus meer performance. Wat zijn jullie ervaringen omtrent deze drivers? Ik ben eens erg nieuwschierig omtrent de Radeon Omega drivers waar ikzelf nog geen ervaringen mee heb. Is het zinvol/raadzaam deze te verkiezen boven de originele Catalyst drivers of toch maar liever niet? En als ik die Omega drivers installeer over m`n Catalyst drivers (en weer terug als het niet bevalt levert dat geen problemen op of moet ik toch beter een totale clean install uitvoeren? Wat zijn dus jullie ervaringen hierin?

[ Voor 19% gewijzigd door The_Scratcher op 11-10-2003 12:27 ]

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:13
Uitproberen kan niet zoveel kwaad, je kan ze altijd uninstallen :)
Omega drivers staan erom bekend dat ze wat betere beeldkwaliteit leveren, maar hierdoor ook een beetje qua prestatie moeten inleveren. Mijn PC is niet bijster snel, dus daarom hou ik het zelf maar bij Catalyst drivers.

Als je overigens een Radeon 9500 hebt kan je misschien wel voor de Omega gaan, want die is ook verkrijgbaar met ingebouwde softmod. Dus dan ga je van R9500 naar R9700 en je hebt betere beeldkwaliteit ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Dit is meer iets voor Videoplanken & Beeldkannonen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En hier gaat het topic dicht :)

Deze vraag is al veel vaker langsgekomen, zoals je ook aan de zoekresultaten kunt zien :)

Dit topic is gesloten.