[FAQ] Klopt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Uit de grote FAQ op de FP, subdeel V&A:
Waar kan ik misbruik van Vraag & Aanbod melden?

Advertenties die niet conform de onderstaande voorwaarden zijn, kunnen gemeld worden in het Tweakers.net Frontpage Feedback forum. De melding zal in behandeling worden genomen door iemand van de Tweakers.net crew, die waar nodig de advertentie zal aanpassen of verwijderen en contact zal opnemen met de plaatser.
dat klopt niet helemaal meer geloof ik :)

evenals:
10. Eventuele vragen en opmerkingn kun je plaatsen in Tweakers.net Frontpage Feedback op het forum.
ook niet meer klopt.

de dingen over de SS waren wel al naar Buyers Zone aangepast enzo, dit nog niet :)

verder uit het stukje over nieuws en meuk:
Hoe kan ik een typo zo vaak en irritant mogelijk melden?

Ondanks de aandacht die wij aan ons werk besteden, kan het wel eens gebeuren dat een nieuwsposter de grip over zijn toetsenbord verliest . Daaruit volgende typo's kunnen het beste per mail/ICQ aan de betreffende nieuwsposter of middels een topic in het Tweakers.net Frontpage Feedback forum gemeld worden. Het is niet wenselijk om typomeldingen als reactie te plaatsen. Dergelijke reacties zullen verwijderd worden.
uit het algemene stukje:
Hoe kan ik jullie bereiken?

Zie deze pagina voor contactgegevens. Over het algemeen geldt dat je voor algemene vragen die niet voor een specifiek persoon zijn bedoeld het beste een topic kunt openen in Tweakers.net Frontpage Feedback forum. Persoonlijke vragen kunnen per email of ICQ gesteld worden, in de FAQ van TFF staan een aantal belangrijke mailadressen genoemd, onder andere die van de redactie en de administrators die onderdelen zoals V&A de pricewatch netjes houden.
Nog meer uit het algemene stukje:
Hellup, Tweakers.net is stuk!

Het kan voorkomen dat je browser door bijvoorbeeld verbindingsproblemen een noodzakelijk javascript of stylesheet bestandje niet heeft opgehaald. Dergelijke problemen kun je verhelpen door de pagina volledig te reloaden met een shift-reload. Als het mankement zich niet wil oplossen kun je op het Tweakers.net Frontpage Feedback forum een topic openen, bij voorkeur met een duidelijke omschrijving van het probleem en de situatie waarin het zich voordoet.

Waar kan ik opmerkingen, vragen en suggesties deponeren?

Het Tweakers.net Frontpage Feedback forum op GoT is speciaal in het leven geroepen voor dit soort topics. Onderwerpen met betrekking tot de moderatie op Tweakers.net kun je kwijt in het Tweakers.net Moddereter Forum. Vragen die specifiek aan een bepaald persoon zijn gericht, kun je per mail of ICQ stellen.
Ovr My.tnet:
Help, ik ben mijn password vergeten!

Als je je password bent vergeten kun je de password mailer gebruiken. Je krijgt dan per mail een nieuw password toegestuurd. Kom je er zelf niet uit omdat je bijvoorbeeld ook je gebruikersnaam bent vergeten, dan kun je een topic openen in het Tweakers.net Frontpage Feedback forum (indien je wel over een werkende GoT login beschikt) of via email of ICQ contact opnemen met iemand van de crew. Vergeet niet te vermelden wat al je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe, zoals gebruikersnaam en email-adres.
verder heb ik nergens TFF meer vermeld kunnen zien :)

weliswaar niet faq:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11926/full.jpg

lijkt me duidelijk wat ik met dat screenshotje wil zeggen :P

[ Voor 9% gewijzigd door G33rt op 11-10-2003 10:45 . Reden: even TFF vermeldingen bold gemaakt ]

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dit zal vast binnen een kort termijn nog aangepast worden :) Geef ze een beetje de tijd. De nieuwe GoT indeling is er pas sinds gister.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op dat menuutje na, heb ik alles volgens mij aangepast. Dat menuutje is iets wat Femme of een andere devver moet doen. Bedankt voor de meldingen :).

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
GiLeX schreef op 11 October 2003 @ 11:17:
Dit zal vast binnen een kort termijn nog aangepast worden :) Geef ze een beetje de tijd. De nieuwe GoT indeling is er pas sinds gister.
ik weet dat het er pas sinds gisteren is, maar ik help gewoon even mee zoeken, ik wil geen raket in de kont van de T.net crew stoppen omdat ik ze sloom zou kunnen vinden hoor :P
Harm schreef op 11 October 2003 @ 11:49:
Op dat menuutje na, heb ik alles volgens mij aangepast. Dat menuutje is iets wat Femme of een andere devver moet doen. Bedankt voor de meldingen :).
np, ik had toch niets te doen :)