mijn GF2 mx400 van inno3D doet moeilijk.
alleen als ik de resolutie op 640x480 heb staan heb ik mijn gehele windows 98 in beeld..
als ik hem ook maar 1 tikje hoger zet (800x600) dan begint ie met scrollen..
# scrollen:
hier mee bedoel ik dat ik maar een gedeelte van het scherm zie.. de rest kan ik alleen zien als ik de muis in de zijkant van het beeldscerm gooi.. dan scrolt ie naar die kant toe..
ook als ik er een andere monitor aan hang blijft hij et zelfde geintje flikken.. terwijl ik wet dat die monitor tot 1600x1200 pixels kan..
ik heb van meerdere gehoord dat het ligt aan de instellingen van mijn kaart..
over 5 dagen heb ik dit systeem nodig op een beurs.. dus kan iemand zo vriendelijk zijn mij te vertellen wat het probleem is??
en dit graag samen met mij oplossen.. eventueel over MSN. @ dmwittenaar@hotmail.com
Specs:
GF2 MX400 van inno3D (gloednieuw)
clean instalatie van W98SE
moederbord: onbekend.
Monitor: maakt niet uit.. (lees bovenstaand tekst)
alleen als ik de resolutie op 640x480 heb staan heb ik mijn gehele windows 98 in beeld..
als ik hem ook maar 1 tikje hoger zet (800x600) dan begint ie met scrollen..
# scrollen:
hier mee bedoel ik dat ik maar een gedeelte van het scherm zie.. de rest kan ik alleen zien als ik de muis in de zijkant van het beeldscerm gooi.. dan scrolt ie naar die kant toe..
ook als ik er een andere monitor aan hang blijft hij et zelfde geintje flikken.. terwijl ik wet dat die monitor tot 1600x1200 pixels kan..
ik heb van meerdere gehoord dat het ligt aan de instellingen van mijn kaart..
over 5 dagen heb ik dit systeem nodig op een beurs.. dus kan iemand zo vriendelijk zijn mij te vertellen wat het probleem is??
en dit graag samen met mij oplossen.. eventueel over MSN. @ dmwittenaar@hotmail.com
Specs:
GF2 MX400 van inno3D (gloednieuw)
clean instalatie van W98SE
moederbord: onbekend.
Monitor: maakt niet uit.. (lees bovenstaand tekst)