BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Je hebt je cookies e.d. al eens weggegooid?
Verwijderd
Bannen op SGD is ook niet iets wat normaliter zou gebeuren. SGD is een open forum, welke je inderdaad ook uitgelogd moet kunnen bezoeken (het is geen private forum zoals SG/NSTM of Abonnee, waarbij per forum ingesteld wordt of je daar in mag).
Je 'oude' topic: Navigatie met een omweg :/
MSIE6@WinXP heeft er hier geen problemen mee. Welke browser/OS heb je, en heb je al geprobeert je internet cache te legen? Gebruik je proxy's?
MSIE6@WinXP heeft er hier geen problemen mee. Welke browser/OS heb je, en heb je al geprobeert je internet cache te legen? Gebruik je proxy's?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 06:42 ]
Hmm, proxies gebruik ik niet, maar de webcache legen heb ik nog niet gedaan, kan misschien wel helpen, maar het ligt niet aan me pc want op me laptop heb ik het ook wel eensVerwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 06:37:
Bannen op SGD is ook niet iets wat normaliter zou gebeuren. SGD is een open forum, welke je inderdaad ook uitgelogd moet kunnen bezoeken (het is geen private forum zoals SG/NSTM of Abonnee, waarbij per forum ingesteld wordt of je daar in mag).
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()