Updates McAfee opslaan bij opnieuw installeren PC

Pagina: 1
Acties:

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55
Ik heb McAfee Antivirus 7 draaien op mijn PC en heb een vraagje. Als is m'n hele pc leeghaal en alles opnieuw ga installeren moet McAfee ook weer al z'n updates op gaan halen via Instant Update. Is er geen manier om de updates op slaan zodat ie ze niet opnieuw hoeft te downloaden?

PVOutput: VO18

Verwijderd

Ik denk dat je hier niet zoveel aan hebt. Ik weet het niet helemaal zeker, maar waneer je inlogd met een 'oude' definitie file krijg je een super update met alle nieuwe virussenkenmerken. Als je dan weer een keer gaat updaten krijg je een incremental update. Dus vanaf waar je gebleven bent de afgelopen keer. Beetje gelijkwaardig aan een proffesioneel backupsysteem.

PS, kan dus ook zijn dat je het doet om traffic te besparen.... dan ligt het anders.

• Bandicoot
Ik doe het idd om traffic (en dus tijd) te besparen. Maar slaat McAfee z'n updates nergens op in een directory ofzo?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bandicoot schreef op 11 October 2003 @ 02:05:
Ik doe het idd om traffic (en dus tijd) te besparen. Maar slaat McAfee z'n updates nergens op in een directory ofzo?
De professional netwerk doet dat wel. Die download 1 keer de definities een deelt ze uit over het netwerk. Die clienten zijn geconfigureerd om ze van een netwerkshare op te halen.

Let wel op, dit is het geval in een groot tot middelgroot netwerk. In geval van 2 computers.....heeft het geen zin! Te veel moeite en te dure licenties!

[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 11-10-2003 02:11 ]

There is no place like ::1

• Bandicoot
Dat vind ik ook weer iets te overdreven idd. Maar voor iemand met een 56k lijntje moet er toch wel een oplossing zijn? Anders is hij meteen 2 uur bezig met updaten.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bandicoot schreef op 11 oktober 2003 @ 02:16:
Dat vind ik ook weer iets te overdreven idd. Maar voor iemand met een 56k lijntje moet er toch wel een oplossing zijn? Anders is hij meteen 2 uur bezig met updaten.
Maar de 56k-er hoeft maar 1 keer 2 uur te downloaden.

Alle volgende updates zijn kleiner ...helaas...56k is tegenwoordig inderdaad...langzaam en paketten en updates worden steeds groter en groter! Het is een trend waar je niets tegen kan doen....

Het aantal virussen is zo explosief gestegen dat, updates nou eenmaal groter zijn geworden.

There is no place like ::1

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Bandicoot schreef op 11 October 2003 @ 02:16:
Waar je ook in NL zit, in twee uur kan je naar de buurman met ADSL en CDRW fietsen en weer terug komen om de update te installeren :P

En voor de volgende keer de Superdat downloaden, installeren en bewaren als je de update wilt bewaren :)

Precies de juiste bestanden kopieren en dan precies de juiste regkeys aanpassen kan vast ook, maar dit is veel makkelijker. Zie verder ook swampy :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 11-10-2003 02:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 19:15
yep, dat instant update niet gebruiken, gewoon (op school) de dats downloaden.
Pagina: 1