Ik had een iiyama 904ut-bk besteld maar deze is niet meer leverbaar ofzo. Bij geen enkele shop wordt ie meer aangeboden. Ik wil dus een zwarte 19" crt met platte beeldbuis. Naast de iiyama zijn er bijna geen alternatieven. Mijn oog is echter gevallen op de viewsonic monitoren http://www.viewsonic.com/products/crt_g90fb.htm. Ik heb echter geen enkel verkoopadres in nederland kunnen vinden. Weet iemand een adres waar deze monitoren te koop zijn?
Heb je Viewsonic al gemaild?
Edit: www.pcsnel.nl verkoopt Viewsonic, alleen geen zwarte. Maar misschien kunnen ze je daar helpen
Edit2: Ik weet niet of je perse Viewsonic wilt, maar ook andere merken hebben zwarte 19 inch CRT's. Onder andere NEC en Samsung
Edit: www.pcsnel.nl verkoopt Viewsonic, alleen geen zwarte. Maar misschien kunnen ze je daar helpen
Edit2: Ik weet niet of je perse Viewsonic wilt, maar ook andere merken hebben zwarte 19 inch CRT's. Onder andere NEC en Samsung
[ Voor 99% gewijzigd door Piggen op 11-10-2003 11:44 ]
ik had hetzelfde probleem toen ik mijn VP191 wou bestellen. Viewsonic mailde toen terug dat deze winkel www.micro-mail.nl ze wel leverde, dit is de enigste winkel die hem leverde tegen redelijke prijs. Ik heb alvast even gekeken maar ik zie jou monitor er niet tussen staan maar zijn wel officele dealer van het merk dacht ik.
edit:
even goed nagekeken omdat je product link niet helemaal klopt, ze hebben hem wel in wit
even goed nagekeken omdat je product link niet helemaal klopt, ze hebben hem wel in wit
[ Voor 14% gewijzigd door Maartenvs op 11-10-2003 12:23 ]
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb een NEC gezien maar deze is 474 euro ex btw, beetje te duur voor een CRT imo
. Bij samsung heb ik geen zwarte 19" monitoren gezien.