Toon posts:

Iemand ervaring met YPbPr en de ATI radeons?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met YPbPr en de ATI radeons? Ik dacht dat deze optie geheim gehouden zou worden in de europese versie, maar tot mijn verbazing staat ie gewoon in de display tab bij de catalyst 3.7 drivers.

Vreemd genoeg hoor ik helemaal niemand hierover. Zelfs niet eens mensen die zich afvragen waar het voor dient. Ben ik de enige die dit in de display tab heeft staan?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Mmmm misschien ligt het aan mij ... maar wat houdt het in ?

oke ... ik heb even bij mijn eigen gekeken en hij staat inderdaad op mijn "weergaves-TAB", het lijkt mij een monitor of scherm aansluitings mogelijkheid maar ik heb er nog nooit van gehoord ... ?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Als de Radeon een YPbPr/RGB uitgangsmogelijkheid heeft, zou die óf niet gebruikt zijn (geen aansluitingen), of een ander snoertje nodig hebben. Normaal hebben ze alleen maar Svideo en composiet, maar door deze contactpennen te gebruiken voor YPbPr/RGB zou het met een ander verloopje evt. wel kunnen (als je het tenminste kan inschakelen in de driver).

Er is ook een wat verder uitgewerkt topic daarover: 2D en TV-out kwaliteit van nieuwe ATi's?