Het is mij eindelijk gelukt om Dolby pro logic II realtime te decoderen op de pc.
Eigenlijk is het heel simpel, je neemt het geluid van je line-in op van je geluidskaart, dat haal je door de audio effect filter van Cyberlink (wordt samen geinstalleerd met powerdvd, multichannel license nodig) en dat speel je weer af op je wave-out.
En zo doe je het dus:
Dowload Graphedit.
Die stel je in dat je ongeveer zoiets krijgt:

Een filter adden doe je door op de
knop te drukken.
Dan selecteer je als eerste je geluidskaart onder "WDM streaming system devices", in mijn geval dus "SB Live! Audio [D800] 001" en klik je "Add filter" (duh
), let op dat je niet je geluidskaart onder "Audio Renderers" selecteert want die loopt ongeveer 2 sec achter, en dan willen we niet.
Doe hetzelfde met "Cyberlink audio effect" die onder "DirectShow filters" staat en met je geluidskaart die onder "Audio Renderers" staat, in mijn geval dus "SB Live! Audio [D800]".
Dan gezellig de lijntjes verbinden zoals op het plaatje staat
Bij de mixer van je geluidskaart stel je dan je line-in in om op te nemen, als je winamp met Dolby pro logic II af wilt laten spelen moet je een 2e geluidskaart hebben (of een soort van dummy driver) waarvan je je wave-out op kunt nemen, aangezien een wave-out opnemen en afspelen op dezelfde geluidskaart hopeloos de mist in gaat.
Met rechtsklik op "Cyberlink Audio Effect" kun je Dolby pro logic II instellen.
Als nou alles goed staat druk je op
en kun je genieten van Dolby pro logic II
Eigenlijk is het heel simpel, je neemt het geluid van je line-in op van je geluidskaart, dat haal je door de audio effect filter van Cyberlink (wordt samen geinstalleerd met powerdvd, multichannel license nodig) en dat speel je weer af op je wave-out.
En zo doe je het dus:
Dowload Graphedit.
Die stel je in dat je ongeveer zoiets krijgt:

Een filter adden doe je door op de
knop te drukken.Dan selecteer je als eerste je geluidskaart onder "WDM streaming system devices", in mijn geval dus "SB Live! Audio [D800] 001" en klik je "Add filter" (duh
Doe hetzelfde met "Cyberlink audio effect" die onder "DirectShow filters" staat en met je geluidskaart die onder "Audio Renderers" staat, in mijn geval dus "SB Live! Audio [D800]".
Dan gezellig de lijntjes verbinden zoals op het plaatje staat
Bij de mixer van je geluidskaart stel je dan je line-in in om op te nemen, als je winamp met Dolby pro logic II af wilt laten spelen moet je een 2e geluidskaart hebben (of een soort van dummy driver) waarvan je je wave-out op kunt nemen, aangezien een wave-out opnemen en afspelen op dezelfde geluidskaart hopeloos de mist in gaat.
Met rechtsklik op "Cyberlink Audio Effect" kun je Dolby pro logic II instellen.
Als nou alles goed staat druk je op
en kun je genieten van Dolby pro logic II Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.