"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Kan zijn dat je lijn niet in orde is. Misschien moet je je pc aarden. Misschien is de modem zelf stuk.
Probeer hem eens elders achter een telefoonlijn. Probeer de modem eens in een andere pc. Of probeer ff een andere provider op je pc, bijv. KPN internet direct. 06760-12321, gebr. naam: kpn, geen wachtwoord.
Probeer hem eens elders achter een telefoonlijn. Probeer de modem eens in een andere pc. Of probeer ff een andere provider op je pc, bijv. KPN internet direct. 06760-12321, gebr. naam: kpn, geen wachtwoord.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
geen foutcode. Dan geeft ie aan: kan geen verbinding maken...
Is het een idee om m'n tel.lijn na te meten door KPN?
Is het een idee om m'n tel.lijn na te meten door KPN?
[ Voor 32% gewijzigd door AW_Bos op 11-10-2003 12:33 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Ik blijf dit probleem steeds hebben, als ik de voedingsstekker er eventje uithaal is het probleem eventje opgelost maar al snel doet ie weer vreemd (zie eerste bericht).
Dit ligt dus zeker aan mijn modem
Dit ligt dus zeker aan mijn modem
offtopic:
Tijd voor ADSL !
Tijd voor ADSL !