Toon posts:

snelst mogelijke configuratie op dit moment..

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik zou graag willen weten wat de snelst mogelijke configuratie is op dit moment.. ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen en mijn budget is onbeperkt.. ik wil graag een jaartje of 2 vooruit kunnen..

alvast bedankt,

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
8 way Xeon cpu systeem, of eentje met 32 cpu's en 8 terabyte ram..

das voldoende :? aangezien je toch geen een onbeperkt budget hebt

A wise man's life is based around fuck you

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

mwah, ik zou zeggen: bouw BalusC zijn bak na :P kun je wel een tijdje vooruit.

Maar goed, dan zit je wel gelijk aan het extreme ;)

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- misschien handig om dit even te lezen.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:51

JJJ

Ik denk dat je met de Sun Fire 15k wel een eind komt -> http://www.sun.com/servers/highend/sunfire15k/specs.xml

Verwijderd

Topicstarter
jah wat moet ik met een server :S graag ff normale reacties geven.. kwil gewoon een normale pc voor thuis

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 10 October 2003 @ 23:07:
mwah, ik zou zeggen: bouw BalusC zijn bak na :P kun je wel een tijdje vooruit.

Maar goed, dan zit je wel gelijk aan het extreme ;)

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- misschien handig om dit even te lezen.
mag ik de systeem specs van deze meneer BalusC :?

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Koop eens een clustertje voor jezelf met een paar duizend Itaniums of Opterons erin, kun je wel een jaartje of 25 mee vooruit :)

Serieus: koop alleen de allersnelste spullen die net enkele dagen op de markt zijn gekomen.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 23:09:
jah wat moet ik met een server :S graag ff normale reacties geven.. kwil gewoon een normale pc voor thuis
formuleer dan gewoon een normale openingspost :?

'onbeperkt budget' lokt dit soort reacties uit..

A wise man's life is based around fuck you

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 23:09:
Dan snap ik niet waarom je zoveel geld wilt uitgeven. Pak gewoon een pc die boven het gemiddelde ligt.

Het maakt niet uit welke pc je koopt: Hij is evengoed snel oud. Kan je beter je geld bewaren en over een jaar weer een nieuwe kopen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

sugestie:

Cpu: Dual Opteron
Vid: Radeon 9800 XT
Ram: 2* 1GB ddr 400 in dual channel.
Hdd:8*120 GB in een raid.

En zo kan je nog wel meer bedeken.

Wat ga je er mee doen?(belangrijkste vergeet je dus)

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het hangt er ook vanaf wat je de komende 2 jaar wil doen. Als je puur wilt tekstverwerken, dan is een pI 100mhz genoeg... wat zeg ik, een 486 doet dan je werk wel...

Als je nou aangeeft wat je maximaal kwijt wilt zijn en wat je er mee wilt doen, dan zijn er hier héél veel tweakers die goed weten wat er allemaal te koop is. Trouwens http://www.tweakers.net/pricewatch weet ook wat er allemaal te koop is + hoeveel het kost + waar het het goedkoopst is.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmz 2500 euro is mijn max. prijs... ik zit in ieder geval te denken aan s-ata/150.. enne tekstverwerken doe ik nie ;) kwil alleen gamen

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 23:18:
hmmmmz 2500 euro is mijn max. prijs... ik zit in ieder geval te denken aan s-ata/150.. enne tekstverwerken doe ik nie ;) kwil alleen gamen
Kijk, net was het nog onbeperkt .... bij deze, past je vraag gewoon in het grote topic :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:55
Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 23:18:
Sata 150, WOW :P

Verder nog ultra elite wensen ? :o

• Pollewob
  • Niet online
--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- + reviews + pricewatch + zelf moeite doen. De ideale combinatie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.