Authorware resultaat (mdb) naar de server. Hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Ids
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 19:49
Het volgende probleem, sinds een tijdje is het netwerk niet echt meer berekend op de data die er doorheen stroomt, maar omdat het bedrijf over een tijdje zijn poorten sluit, wordt hier dus niets aan gedaan. We draaien een aantal zaken met authorware :/ (kan er ook niets aan doen, de baas beslist) Nu draaien we dit vanaf een server en de resultaten worden in een mdb weggeschreven op de server. Nu het netwerk het dus niet zo best meer trekt, wil ik alles lokaal laten draaien, opzich geen probleem, het draait als een trein. Alleen de uiteindelijke resultaten wil ik wel naar de server schrijven (de mdb dus) Hij schrijft hem nu naar de root toe waar authoware staat en dat is niet de bedoeling. Ik heb al in de a5p data lopen kijken en het savepath veranderd in \\server\locatie\test.mdb maar daar schrijft hij dus niets heen. Is het uberhaupt wel mogelijk om authorware de resultaten naar een server te laten schrijven??? Of doet hij dat standaard op de schijf waar het progje zelf staat??

Ben zelf geen held met authorware, maar aangezien de goeroe ziek thuis is, moet ik dit zelf even gaan oplossen. Want ik verdom het om zo nog een jaar door te kloten.

• lexited
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 22:51
offtopic:
Dit is denk ik een rechten probleem.
Je mag in asp volgens mij niet wegschrijven naar een netwerk share, omdat daar IUSR_machinenaam niet bestaat.

(Ik ken Authorware trouwens niet, maar ik las ASP, er staat a5p is dat een typo of :? )

[ Voor 30% gewijzigd door lexited op 10-10-2003 23:20 . Reden: was geen typo van de TS ]

1 - 2 - 3

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 14:38

curry684

left part of the evil twins

Geeeeeeeeeeeeeeeeeen ideeeeeeeeeeeeeeeeeee wat dit met Programming & Webscripting van doen heeft. * curry684 trapt naar Software Algemeen :)

Professionele website nodig?

• Ids
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 19:49
curry684 schreef op 10 oktober 2003 @ 23:08:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeen ideeeeeeeeeeeeeeeeeee wat dit met Programming & Webscripting van doen heeft. * curry684 trapt naar Software Algemeen :)
Wist ik veel waar ik dit kwijt moest...... Maar vind het hier ook prima hoor.
lexited schreef op 10 October 2003 @ 23:07:
Dit is denk ik een rechten probleem.
Je mag in asp volgens mij niet wegschrijven naar een netwerk share, omdat daar IUSR_machinenaam niet bestaat.

(Ik ken Authorware trouwens niet, maar ik las ASP, er staat a5p is dat een typo of :? )
Nee, het is geen rechten probleem, nu draait het vanaf de server, programma, data enz, maar dat is te traag. Het is nu de bedoeling om de programma's data enz lokaal te draaien en uiteindelijk alleen het resultaat naar de server te sturen.

En A5P is geen typo, je bouwt iets met authorware en dat wordt een a5p file, vervolgens pack je hem en dan wordt het een .exe.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 14:38

curry684

left part of the evil twins

Ids schreef op 10 oktober 2003 @ 23:16:
[...]
Wist ik veel waar ik dit kwijt moest...... Maar vind het hier ook prima hoor.
Er staan van die leuke dingen bovenin ieder forum, ook wel 'stickies' genaamd. Daar staan FAQ's en policies in, en kun je dus lezen om te weten waar iets hoort. Je wordt ook verondersteld ze gelezen te hebben van een subforum voor je erin post :z

Professionele website nodig?