Het volgende probleem, sinds een tijdje is het netwerk niet echt meer berekend op de data die er doorheen stroomt, maar omdat het bedrijf over een tijdje zijn poorten sluit, wordt hier dus niets aan gedaan. We draaien een aantal zaken met authorware
(kan er ook niets aan doen, de baas beslist) Nu draaien we dit vanaf een server en de resultaten worden in een mdb weggeschreven op de server. Nu het netwerk het dus niet zo best meer trekt, wil ik alles lokaal laten draaien, opzich geen probleem, het draait als een trein. Alleen de uiteindelijke resultaten wil ik wel naar de server schrijven (de mdb dus) Hij schrijft hem nu naar de root toe waar authoware staat en dat is niet de bedoeling. Ik heb al in de a5p data lopen kijken en het savepath veranderd in \\server\locatie\test.mdb maar daar schrijft hij dus niets heen. Is het uberhaupt wel mogelijk om authorware de resultaten naar een server te laten schrijven??? Of doet hij dat standaard op de schijf waar het progje zelf staat??
Ben zelf geen held met authorware, maar aangezien de goeroe ziek thuis is, moet ik dit zelf even gaan oplossen. Want ik verdom het om zo nog een jaar door te kloten.
Ben zelf geen held met authorware, maar aangezien de goeroe ziek thuis is, moet ik dit zelf even gaan oplossen. Want ik verdom het om zo nog een jaar door te kloten.