Verwijderd

Topicstarter
Gebruikt iemand hier toevallig de Lowepro D-RES 8S voor de Canon Powershot A60/70?

Volgens de website van Lowepro is deze namelijk wel geschikt voor de A60/A70

In onderstaande productmatrix staat dat vermeldt:
D-Res Camera Matrix.pdf

D-RES 8s
Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/dres8s.jpg

D-RES 8
Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/dres8_2.jpg

Op verkoopsites als http://www.digicamshop.nl/product/2516 beweren ze dat de S
versie niet geschikt is voor de A60/70.

Heeft iemand de D-RES 8S voor zijn A60/70 ?

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:12
hmm ik heb de d-res8 (zonder s dus) en daar past de A60/70 precies in. Het lijkt me dus niet dat deze ook in de d-res8s past.. die is meer voor de ixus serie enzo bedoeld

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:38

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De beste manier om er achter te komen of het past is door zelf naar de winkel te gaan en het te proberen. Anders zou je nog kunnen proberen naar Lowepro en/of digicamshop.nl te e-mailen.

Lowepro tassen zijn niet speciefiek voor een bepaald model gemaakt, er is altijd nog extra ruimte voor batterijen en geheugenkaartjes.

Ik zelf gebruik ook een "te klein" tasje voor mijn camera, in de praktijk merk je dat niet, behalve als je naast de extra batterijen ook nog eens extra CompactFlash kaartjes er in gaat doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Johnny op 10-10-2003 22:01 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb ook de D-Res 8 en niet de S (slim) versie. Bij mijn weten past je A60/A70 ook niet in de S versie. Ik zou hem links laten liggen want de afmetingen zijn kleiner dan de gewone versie en daar past de camera perfect in. Niet te los, niet te strak :)

Ik zie in de pdf dat de 8S aangeraden wordt :| Heel vreemd, want toen ik mijn tasje kocht werd juist de 8 aangeraden voor de camera 8)7 Mijns inziens dus gewoon een foutje van Lowepro :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank u allen, ik krijg zelf ook het gevoel dat de S versie iets te strak zou passen.
Ik was nog naar de mediamarkt geweest om het te testen maar daar hadden ze alleen
de D-Res 8 liggen en niet de S versie.

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02 08:29
ik heb de s

en de ixus v2 en 3 etc passen prcies + nog 2de sdkaart of accu of zo
zit nu een minolta dimage x in btw

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb ook de 8S (voor een IXUS 400) en de A60 en consorten passen definitief niet, tenzij je met geweld de rits dichttrekt. Heb bij de Mediamarkt eens alles gepast. De 8 'gewoon' past wel goed inderdaad.

Het zijn trouwens echt topproducten, mooi waterbestendig, en een lekkere zachte, dikke polstering. Mijn ixus 400 is laatst met 20 km/u uit de auto op het asfalt gestuiterd (don't ask), niets mee aan de hand... Dan neem ik de extra dikte van zo'n Lowepro t.o.v. een standaard leren hoesje echt wel voor lief...

Verwijderd

Topicstarter
JRTB schreef op 11 October 2003 @ 19:14:
Mijn ixus 400 is laatst met 20 km/u uit de auto op het asfalt gestuiterd (don't ask), niets mee aan de hand...
LOL

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Ik heb de a70 gepast met de S. Dat is niet te doen, enkel met heel veel grof geweld. de 8 is beter en ook niet zo groot.

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nadat ik door had dat hij nog werkte wel ja 8)7.

Verwijderd

In mijn D-RES 8 passen mijn A70, vier penlites en een extra geheugenkaartje.
Perfect dus!
Pagina: 1