Ja, hier zijn het volgens mij de mosfets, die heb je toch ook zelf omcirkeld in je startpost?

Als ik met een stofzuigerslang ga luisteren is het geluid het doordringendst (een woord?

) als je deze over de linker (of was het nou de rechter? sorry, kben moe

) mosfet heen zet, zo'n klein vierkant dingetje dus (om verdere verwarring te voorkomen

)
//WAUW MIKE! Ik heb er nog een geluid bij

Het is een soort mix van piieeep en tss tss tss en dat gaat dan ongeveer zo
ieiesstss ieieitss
Tis een ritmisch verschijnsel met zeer korte pauzes en geluiden van ongeveer een halve seconde. Erg vervelend
//deadinspace > ik heb nog ergens de tip gevonden dat je met een gum kan proberen op de dingen te duwen

Sommigen kunnen dan er achter komen welk ding nu precies die herrie maakt
Verder heb ik geprobeerd de nic die ik nu aan heb via het bios (de nvidia nic) te disablen, helpt niet. Verder heb ik soundstorm niet aanstaan, dus dat kan ik ook niet disablen. Ik heb verder zo'n beetje alle onboard dingen een keer uitgezet en aangezet en disbled in windows. Niets hielp dus
Oh, die 207 doe ik nu niet, maar 206, beetje rotte proc, de bus kan het wel.
Ik heb met een gummetje gespeeld hier, maar kan niets aan het geluid veranderen, helaas.. Ik hoop dat jij meer geluk hebt
//Tralala, de piep, zij is weg!

Mkae, ik had dus blijkbaar nog niet het volgende gedaan (of verkeerd

)
Ik heb de nvidia nic uitgeschakeld en de 3com aan. Vervolgens hoorde ik tijdens het booten weer gepiep

Maar in Windows geen gepiep!

Dus toen terug gegaan naar m'n bios en OOK m'n nvidia nic aangezet. Geen gepiep meer

Voor de zekerheid die 3com weer uitgezet en toen weer gepiep, ik dacht eerst misschien dat ik er nu zo aan gewend was dat ik het niet gehoord had ofzo.
Maarja, nu allebei de kaarten aan, met de nvidia internet ik en met de 3com zit ik in t lan

En geen gepiep
/me af
[
Voor 85% gewijzigd door
Okyah op 24-10-2003 12:52
]