Toon posts:

cm4 update wil maar niet werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen

ik heb cm4 en wil graag het spel spelen met alle nieuwe transfers erin verwerkt
ik heb 408_enchache.exe (45,.. mb) daarna heb ik van cmsorted.net de update van 19,8 mb gedownload.. telkens als ik een nieuwe game wil beginnen geeft hij deze fout aan: 'sg-: Copy protection has failed'

help me dit probleem op te lossen! :( :( :? :? :?

groeten :>

sjonny :) :(

Verwijderd

Op de site die je noemt, cmsorted.net, staat onderaan de kolom met alle veranderingen die deze update doorvoert, de volgende opmerking:

"Delete the files in your CM4\\Data\\comps directory before starting a new game"

Ik neem aan dat je hier al naar hebt gekeken?

Verwijderd

'Copy protection has failed' klinkt een beetje alsof je een minder-legale versie hebt, als dat het geval is, dan raad ik je aan om het spel toch gewoon te kopen :)

Verwijderd

Topicstarter
jah ik heb alles in de map comp verwijdert... dan zal ik 'm toch maar in de winkel moeten kopen.. of wachten tot 21 nov. dan komt cm 03/04 uit!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 23:48:
jah ik heb alles in de map comp verwijdert... dan zal ik 'm toch maar in de winkel moeten kopen.. of wachten tot 21 nov. dan komt cm 03/04 uit!
Als je hem nu nog niet legaal hebt (moet je je ten eerste gaan schamen) dan zou ik wachten op de 21-11 versie...heb je 1) alle updates, 2) alle en meer bugfixes en 3) meteen x aantal nieuwe features.