Toon posts:

Games (online of niet) waarbij je stomme dingen kan doen ...

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is een enorme K*T omschrijving van wat ik precies bedoel, maar kga het proberen uit te leggen. In sommige spelletjes zie je de poppetjes zulke rare bewegingen maken etc.

Ik kan dit niet uit leggen, aaaaarrgghhh!!

(Dit is compleet tegen alle GoT rules, maar ik wil toch weten)

Kijk, speel gewoon dit spelletje even http://www.miniclip.com/trialbikepro.htm

Dat mannetje ziet er zo stom uit als ie valt ofzo, is gewoon erg leuk, althans vind ik :) Is er niet een spel waarbij je "gewoon" stomme dingen kunt doen? Zeg maar een soort jackass maar dan virtueel? Dus op straat van een hekje enorm op je bek gaan of je mannetje allemaal stomme dingen laat doen zoals tegen iets oplopen in een supermarkt en dat dan een hele stelling in elkaar valt?

Zeg maar een combi van American funniest home video & Jack ass! Is er zoiets on-line, want hoeft niet achterlijk mooi te zijn. Maar gewoon de lol van je mannetje (of vrouwtje) iets laten doen wat zo enorm stom is ... 8)7 Eigenlijk dingen waarom je in het dagelijks leven enorm zou lachen, maar dat dan iemand laten doen. Tegen iets aan laten lopen, iets omgooien in een winkel, op straat tegen prullenbak aanlopen. Het moet er stom en komisch uitzien. Nah, kijk maar is naar spelletje wat hierboven staat, ziet er zo slap uit soms even of ben ik de enige die het ziet?

Snapt iemand mij, of is dit meteen een ban?
:?

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
in tony hawk kan je flink op je bek gaan .. en ook online

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Misschien Postal 2? Kan je iemand in de brand steken, over hem heenpiesen voetballen met hoofden enzovoort (misschien niet echt wat je zoekt :?)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

!nsane van Codemasters. Kun je gek doen met auto's. Beuken, raggen en racen en is compleet toegespitst op online gameplay. En veel verschillende gamemodussen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Topicstarter
Mobie schreef op 10 October 2003 @ 20:19:
Misschien Postal 2? Kan je iemand in de brand steken, over hem heenpiesen voetballen met hoofden enzovoort (misschien niet echt wat je zoekt :?)
is ook leuk :) (pc game ?)

Maar nee, ik zoek echt gewoon een stom spel waarom je kan lachen om slappe hap. Zoiets van, nee dat doet ie niet, dat zou ik nooit doen .... En het dan dan figuurtje toch laten doen! Dus stelling omgooien met allemaal blikjes in een winkel, over een heg enorm op je bek gaan, van een muurtje afspringen en helemaal verkeerd terecht komen, dat soort onzin! Iemand die op een brancard ligt en dan onderstel laten inklappen,

Maar kan iemand zich er überhaupt iets bij de gedachte van voorstellen!? Of nog beter, is dit gewoon een leuk en slap idee voor een spel!? Stomme nutteloze dingen doen maar die enorm leuk zijn en slap (biertje erbij, met ze alle om de monitor en wie het origineelste is en het stomste doet krijgt de meeste punten)

Lijkt me een echte on-line knaller, of zit ik helemaal fout?

En als je het snapt, geef dan ook is een voorbeeld wat jij erbij denkt ...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 20:26 ]

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Neighbour from Hell
terroriseer je buurman in een cartoonachtige wereld.

flauw dingen als z'n plee slopen, rolschaats in de keuken leggen, ei in de magnetron, etc.
wel leuk om een keer te spelen

[ Voor 47% gewijzigd door Emmeau op 10-10-2003 20:25 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-12 02:19

DinX

Motormuis

* DinX kan zich soms enorm amuseren op bf194 / desert combat Fun Servers. :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-12 19:02
DinX schreef op 10 October 2003 @ 20:25:
* DinX kan zich soms enorm amuseren op bf194 / desert combat Fun Servers. :p
Fun servers?

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-12 00:31

Thennis

Lachen kan altijd

Motocross Madness 2 is ook wel leuk om je mannetje eens flink overhoop te gooien. Of iets van Moto X.. weet niet meer helemaal hoe dat heette, kon je iig flink met je manntje gooien >:)

• MailMan
  • Laatst online: 27-12 22:14
hoe hete die ene crossgame ookal weer, Elasto Mania? Iets in die buurt, lijkt erg op die flash game van je, maar nog leuker. Verder had je ook een soortgelijk ski spel, moest je met je muis besturen. Geen idee hoe die heet maar je ligt wel dubbel om de vaagste dingen :p

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 20:23:
[...]

is ook leuk :) (pc game ?)

[verhaal]

En als je het snapt, geef dan ook is een voorbeeld wat jij erbij denkt ...
Ik begrijp het maar ik denk dat het moeilijk is daar een spel van te maken.
Postal 2 komt er het dichts bij in de buurt en is echt een super leuk spel.

Ja doe maar.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Bij dat mororcrosspel (niet motoracer) kan je zo geweldig op je bek gaan... hilarisch als je onder luid gekraak met je benen wijd tegen een denneboom aanknalt! :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Undertaker2 schreef op 10 October 2003 @ 20:38:
Bij dat mororcrosspel (niet motoracer) kan je zo geweldig op je bek gaan... hilarisch als je onder luid gekraak met je benen wijd tegen een denneboom aanknalt! :)
Motocross Madness 1 & 2 van Microsoft :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit zijn allemaal leuk games, absoluut, maar niet wat ik zoek.

(ik ben moeilijk jah ...)

Is het niet mogelijk om een game te maken met verschillende locaties zoals:

Een supermarkt, een parkje, een kantoor, gemeente huis, belastingkantoor, zwembad, winkel etc die locaties anafhankelijk van elkaar met heel veel detail maken en absolute bewegingsvrijheid waarbij je gewoon domme dingen kunt doen.

Dus in de supermarkt een andermans karretje pakken, met een ander erin gaan zitten en dan in een toren van blikjes rijden, in het zwembad mensen lastig vallen en onder water trekken of enorm op je bek gaan langs zo'n glibberig tegelpaadje, in een winkel alles bestellen en dan toch niet nemen of voordringen en mensen lastig vallen of een ijsje halen en dat steeds laten vallen en dat andere mensen daarop reageren. Er moet dus veel I.A. in zitten en kan toch ook, veel vrijheid op maar telkens een beperkte locatie i.p.v. een complete stad zoals bij GTA 3 & vice city....

Maar dat is dus als het een pc-game is, maar is er ook niet zo'n free on-line game waarbij je gewoon stomme dingen kunt doen en dubbel liggen om achterlijke gezicht? Maar als ik dat zo allemaal hoor zxal dat wel niet ... :(

Verwijderd

EyeToy :?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 21:40 ]

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57

AvK

Ready Set Go

Sam & Max hit the Road ?
Erg lache en veel stomme dingen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 21:25:
Ja, dit zijn allemaal leuk games, absoluut, maar niet wat ik zoek.

(ik ben moeilijk jah ...)

Is het niet mogelijk om een game te maken met verschillende locaties zoals:

Een supermarkt, een parkje, een kantoor, gemeente huis, belastingkantoor, zwembad, winkel etc die locaties anafhankelijk van elkaar met heel veel detail maken en absolute bewegingsvrijheid waarbij je gewoon domme dingen kunt doen.

Dus in de supermarkt een andermans karretje pakken, met een ander erin gaan zitten en dan in een toren van blikjes rijden, in het zwembad mensen lastig vallen en onder water trekken of enorm op je bek gaan langs zo'n glibberig tegelpaadje, in een winkel alles bestellen en dan toch niet nemen of voordringen en mensen lastig vallen of een ijsje halen en dat steeds laten vallen en dat andere mensen daarop reageren. Er moet dus veel I.A. in zitten en kan toch ook, veel vrijheid op maar telkens een beperkte locatie i.p.v. een complete stad zoals bij GTA 3 & vice city....

Maar dat is dus als het een pc-game is, maar is er ook niet zo'n free on-line game waarbij je gewoon stomme dingen kunt doen en dubbel liggen om achterlijke gezicht? Maar als ik dat zo allemaal hoor zxal dat wel niet ... :(
Ik denk niet dat dat echt goed zal gaan verkopen, ok het is een leuk idee maar het gaat snel vervelen. Bij GTA is er een verhaallijn, zonder zou het spel snel saai worden (vind ik dan ...).

Maar nu lukt het mij ook niet helmaal mijn punt goed duidelijk te maken :/

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
NvE schreef op 10 October 2003 @ 21:42:
[...]

Ik denk niet dat dat echt goed zal gaan verkopen, ok het is een leuk idee maar het gaat snel vervelen. Bij GTA is er een verhaallijn, zonder zou het spel snel saai worden (vind ik dan ...).
Er moeten ook best veel levels zijn en de "key" tot een suc6 is multi-player online. Wie doet het domst, of bij elkaar en je maakt er een clipje van, kan best leuk zijn op een lan-party ofzo ...
Maar nu lukt het mij ook niet helmaal mijn punt goed duidelijk te maken :/
Het hangt blijkbaar in de lucht ... :)

Verwijderd

Porrasturvat!!!!
Kan je mannetje van de trap duwen, met geluid erbij :D Erg leuk om aggressie af te reageren :)

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 22:33:
Porrasturvat!!!!
Kan je mannetje van de trap duwen, met geluid erbij :D Erg leuk om aggressie af te reageren :)
Of zijn opvolger, dat je in een truck zit :)

edit: truckdismount heet die: zelfde makers, maar nu een begrijpelijke titel ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Twhomp op 10-10-2003 22:39 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

Twhomp schreef op 10 October 2003 @ 22:39:
[...]

Of zijn opvolger, dat je in een truck zit :)

edit: truckdismount heet die: zelfde makers, maar nu een begrijpelijke titel ;)
Hmmm, moet die ook eens uitproberen dan >:) /me bookmarkt

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12 11:25
Postov schreef op 10 oktober 2003 @ 20:32:
hoe hete die ene crossgame ookal weer, Elasto Mania? Iets in die buurt, lijkt erg op die flash game van je, maar nog leuker. Verder had je ook een soortgelijk ski spel, moest je met je muis besturen. Geen idee hoe die heet maar je ligt wel dubbel om de vaagste dingen :p
Ow, zoete heringering.... ;)
Elastomania heb ik ook helemaal grijs gespeeld... Ultra verslavend! :D

Verwijderd

Topicstarter
Mobie schreef op 10 October 2003 @ 20:19:
Kheb de demo dus gedowload, en het is zo stom dat het leuk is :) Vooral dat het spel zo geweldadig is als je het zelf maakt. :) Maar nu vroeg ik mij af, waar kan ik dit kopen in Nederland, want dit ligt natuurlijk niet bij de intertoys of free record shop?

• MailMan
De naam van dat ski spel was Ski Stunt simulator, maar die is vrijwel nergens meer te downen, nog de shareware nog de full. Dus misschien wil iemand zo vriendelijk te zijn em te mirroren? :)

• The Evil Brain
  • Laatst online: 03-11 18:47
ow... er is nog een (duits) spel waarbij je mannetje ontslagen is en allerlei mensen op zn werk gaat irriteren, zoals virussen installeren en prullenbakken in brand steken. ik zal eens kijken of ik de naam kan achterhalen...

edit:
helaas, ik kan het zo snel niet vinden...

en dat skispel is idd tof! bedoel je dat spel waar je op een gegeven moment altijd wel tegen een soort yeti opbotste die je dan opat? en je kon dacht ik ook tegen van die domme hondjes opknallen...

[ Voor 37% gewijzigd door The Evil Brain op 11-10-2003 16:50 ]

• MailMan
uhh nee die bedoelde ik niet :p Ik bedoel een ski spel waar je met de muis stuurt en je flips voorover en achterover kan maken, grafisch erg simpel en 2d.

• The Evil Brain
  • Laatst online: 03-11 18:47
maar zie je het van de zijkant of van de bovenkant zeg maar? waar ik het over heb zie je het schuin van boven, en dat duitse spel is in isometrisch perspectief.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Misschien is GTA3 wel een idee. Je hebt enorm veel bewegingsvrijheid. Kunt zomaar iemand neer schiet/knuppelen of overrijden. Dit is natuurlijk wel een beetje extreem jackass, maar ik denk dat dit wel het dichtst in de buurt komt bij wat je zoekt. Zo'n spel met winkelwagentjes e.d is er gewoon niet. Met GTA3 heb ik me iig altijd flink vermaakt door gewoon dom rond te karren en achterlijke dingen te doen.

uhm...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Voor echte JackAss acties moet je op http://jet.ro/dismount/ kijken, daar staan 2 simpele 'spelletjes' met als enige doel zo veel mogelijk schade aanrichten aan een poppetje.

Dat skiespelletje ken ik als 'ski free'. Als je op f drukte ging je dacht ik 2x zo snel (en kon je ook de Jeti voorblijven)

-edit-
Hmm, Jan en Rinaldo dachten het zelfde, en ik las niet goed.
Bij mijn link zijn ze te vinden.

[ Voor 49% gewijzigd door Resistor op 11-10-2003 20:14 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12 20:16

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Met EK92 (voetbal spel) kon je altijd tegen de paal oplopen, waarna je poppetje allemaal sterretjes rond z'n hoofd kreeg, zag er erg vaag uit. Ook gaat je keeper enorm vaag janken als er een goal word gemaakt en lopen de poppetjes van de scorende partij heel überblij over het veld :P

• MailMan
Dat ski spel zie van de zijkant, zoek maar eens op Ski Stunt Simulator op google ofzo :)

• Booth
  • Laatst online: 22-12 11:04

Booth

¯¯¯¯¯¯

Idd, Truck Dismount (Rekkaturvat) en Stair Dismount (Porrasturvat) ownen zwaar, heb die Porrasturvat veel gespeeld. Komt nog wel het meeste in de buurt van wat de topicstarter wil.
Ik snap wat hij bedoelt, maar zo'n spel is er gewoon niet :)

Verwijderd

Postal 2, door een stadje lopen, mensen neerschieten/neermeppen, over ze heen pissen, mensen in de fik steken, naar een gay bar gaan en iedereen neermeppen enz.

Gewoon nutteloze (zieke) dingen doen, maar wel lachen.

Of GTA3/Vice City. Door een stad cruisen, auto's jatten, mensen neermeppen, stad een beetje verkennen, wat opdrachten uitvoeren, veel vrijheid dus.

Verwijderd

Codename Eagle

• Booth
  • Laatst online: 22-12 11:04

Booth

¯¯¯¯¯¯

Lees de startpost eens!
Hij wil geen game met veel vrijheid, hij wil een game waar je iemand op z'n bek kan laten pleuren, een game waar je alles kan doen waarvan je in het echt dacht dat het net iets te pijnlijk zou zijn om het zelf te doen.

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik vraag me af of die games er überhaupt zijn. Beavis & Butthead misschien???

Verwijderd

Topicstarter
Booth schreef op 12 October 2003 @ 13:43:
Lees de startpost eens!
Hij wil geen game met veel vrijheid, hij wil een game waar je iemand op z'n bek kan laten pleuren, een game waar je alles kan doen waarvan je in het echt dacht dat het net iets te pijnlijk zou zijn om het zelf te doen.
Jij snapt hem volledig!!! :7

BTW gta 3 heb ik, is leuk maar wil meer :)

Enne, postal 2 is binnenkort in huis :) Demo was lache, maar toch ook niet helemaal wat ik bedoel!! : :'(

Zoiets als ik wil zal er wel niet zijn ...

Verwijderd

Zoiets moet je reallife doen.. en niet achter een scherm man..
Waar is die thrill/sensatie ??

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 22-12 19:38
wiet iemand BTW waar die trailbike full version staat? vroeger stond ie op spele.nl , maar daar is ie nu weg, en voor die versie van miniclip moet je betalen? :? ze hebben het alleen grafish iets verbeterd en meer motoren erin gestopt, hoeft van mij niet

Verwijderd

wat dacht je van Leisure Suit Larry en Monkey Island
Daar zitten genoeg (pijnlijke..) stommiteiten in, dacht ik zo.

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik lig iedere keer weer in een deuk als Guybrush weer eens een overmaats object in z'n broek laat zakken om het daar de rest van het spel te bewaren. :D

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
LL7 is idd wel kewl,... maar het voldoet niet helemaal aan zijn eisen, omdat je bijna geen vrijheid hebt in dat spel.

Enige wat ik zo kan bedenken is al genoemd is GTA3 ....

Was vroeger wel een duits spelletje,... waar je onslagen werd... en daarna je kantoor ging terroriseren. Heb je wel wat vrijheid, over hoe je het gaat doen. Maar verhaal lijn blijft het zelfde natuurlijk ...

Verwijderd

Battlefield 1942 :o

Vooral op EA servers zijn de spelers meestal nog dommer dan de bots :D hou vooral opstijgende vliegtuigen in de gaten die daarna de bomen invliegen :+

Of als iemand net opstijgt en een teammate schiet de plane neer, en diezelfde gast krijgt dan eindelijk een plane en wordt ie weer door zijn teammate neergeschoten etc. etc.

Wat ook wel vaak voorkomt maar niet echt onder de smacktard term valt is dat je een heftig plane battle ziet en op het laatst zijn ze zo gefixeerd op elkaar dat ze tegenmekaar knallen.

Dus zoek een server met freecam en friendly fire aan en dat zal wel een tijdje voor vermaak zorgen :P

//edit: ow ja dan heb je ook nog mensen die denk te moeten rondhuppelen als konijnen zonder dat ze door hebben dat ze een groter schietschijf zo... hilarisch om te zien :D springen ze net omhoog en uit de lucht geknalt zeg maar en die animatie die plat voorover kukelt.

Wat ook grappig is: neem als naam "Player" (is de default naam van Battlefield) en als iemand d00d gaat of een andere stomme actie heeft uitgevoerd dan n00b/LOL oid roepen enzo. gegarandeerd leuke conversaties krijg je dan :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 11:40:
Battlefield 1942 :o

Vooral op EA servers zijn de spelers meestal nog dommer dan de bots :D hou vooral opstijgende vliegtuigen in de gaten die daarna de bomen invliegen :+

Of als iemand net opstijgt en een teammate schiet de plane neer, en diezelfde gast krijgt dan eindelijk een plane en wordt ie weer door zijn teammate neergeschoten etc. etc.

Wat ook wel vaak voorkomt maar niet echt onder de smacktard term valt is dat je een heftig plane battle ziet en op het laatst zijn ze zo gefixeerd op elkaar dat ze tegenmekaar knallen.

Dus zoek een server met freecam en friendly fire aan en dat zal wel een tijdje voor vermaak zorgen :P

//edit: ow ja dan heb je ook nog mensen die denk te moeten rondhuppelen als konijnen zonder dat ze door hebben dat ze een groter schietschijf zo... hilarisch om te zien :D springen ze net omhoog en uit de lucht geknalt zeg maar en die animatie die plat voorover kukelt.

Wat ook grappig is: neem als naam "Player" (is de default naam van Battlefield) en als iemand d00d gaat of een andere stomme actie heeft uitgevoerd dan n00b/LOL oid roepen enzo. gegarandeerd leuke conversaties krijg je dan :Y)
Is ook leuk en doe dat allemaal:

Battlefield, GTA 3 & Vice city zijn super spellen!

Maar het gaat om dat andere element wat nog geeneens super grafisch hoeft te zijn. Stomme dingen doen die je zelf nooit zou doen. Je baas van de trap af lazeren, een oma in een stellage bij de buurtsuper mieteren, ruw voordringen bij kassa en een ander sommeren te laten betalen, Eindelijk is die klote buurman volledig voor paal zetten en zijn huis insmeren met hondenpoep of weet ik veel wat! Gewoon stomme dingen die mensen allemaal wel is willen doen, maar dat niet doen of durven of weet ik veel wat! (behalve eventuele aso's, but no offence hier :) ) Bij een belastingkantoor een vent over de bali trekken of iedereen lastig vallen, een deurwaarder niet toelaten en verrot schelden etc etc.

Het kunnen allemaal korte scenes zijn maar met binnen dat deel een enorme vrijheid. Dus niet een hele stad, maar bijvoorbeeld alleen een supermarkt, een ander level weer een supermarkt, andere deel weer een gemeentehuis of belastingkantoor. Dus niet in elkaar overlopend, maar vooral binnen die levels enorm veel vrijheid en game-play! En dat gaat dan, voor mij althans, nog boven graphics (hoewel dat mooi is meegenomen)!
Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 09:32:
Zoiets moet je reallife doen.. en niet achter een scherm man..
Waar is die thrill/sensatie ??
Ja, niet iedereen is zo stoer als jij :+ 8)7 Maar gewoon is dingen doen, alerdaags misschien die in je hoofd zitten, maar niet zou doen. En i.c.m. een multiplayer kan dat volgens mij suc6 worden: Wie het beste iemand afzeikt, die klote kantine juffrouw is terugpakt, het gemeentehuis op stelten zet, of iemand zijn karretje in de supermarkt afpakken en dan volgooien met andere dingen en weer teruggeven met zijn tas onderin ofzo! Dat soort onzin. Maar natuurlijk mag het ook more offence zijn met wat meer schunnige dingen :) Zoals mensen in een winkelstraat gewoon knal op de kont, in een winkel alle kleding op één stapel gooien ...

Nou, ik hoop dat IEMAND mij begrijpt ....

Is dit nu geen su6 formule, je kan namelijk zo uitbreiden als techniek en vraag toelaat! :)
T7D_Sneezy schreef op 14 oktober 2003 @ 09:42:
wiet iemand BTW waar die trailbike full version staat? vroeger stond ie op spele.nl , maar daar is ie nu weg, en voor die versie van miniclip moet je betalen? :? ze hebben het alleen grafish iets verbeterd en meer motoren erin gestopt, hoeft van mij niet
KaZaa is your place ... :)

Verwijderd

Topicstarter
dubbel ge-enterd ... :D |:(

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 18:55 ]

• MailMan
Ik zeg het je voor de derde keer... ski stunt simulator, je ligt dubbel van het lachen.

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
hehe dat trial bike pro is echt tof...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 20:11:
Ja, het is een enorme K*T omschrijving van wat ik precies bedoel, maar kga het proberen uit te leggen. In sommige spelletjes zie je de poppetjes zulke rare bewegingen maken etc.

Ik kan dit niet uit leggen, aaaaarrgghhh!!

(Dit is compleet tegen alle GoT rules, maar ik wil toch weten)

Kijk, speel gewoon dit spelletje even http://www.miniclip.com/trialbikepro.htm

Dat mannetje ziet er zo stom uit als ie valt ofzo, is gewoon erg leuk, althans vind ik :) Is er niet een spel waarbij je "gewoon" stomme dingen kunt doen? Zeg maar een soort jackass maar dan virtueel? Dus op straat van een hekje enorm op je bek gaan of je mannetje allemaal stomme dingen laat doen zoals tegen iets oplopen in een supermarkt en dat dan een hele stelling in elkaar valt?

Zeg maar een combi van American funniest home video & Jack ass! Is er zoiets on-line, want hoeft niet achterlijk mooi te zijn. Maar gewoon de lol van je mannetje (of vrouwtje) iets laten doen wat zo enorm stom is ... 8)7 Eigenlijk dingen waarom je in het dagelijks leven enorm zou lachen, maar dat dan iemand laten doen. Tegen iets aan laten lopen, iets omgooien in een winkel, op straat tegen prullenbak aanlopen. Het moet er stom en komisch uitzien. Nah, kijk maar is naar spelletje wat hierboven staat, ziet er zo slap uit soms even of ben ik de enige die het ziet?

Snapt iemand mij, of is dit meteen een ban?
:?
AaarghZzz die link is al zooOWWww oud... maar ehh.. neuh kweetnie een onzinnig spelletje... Sjeck www.youri.nu maar ez voor soms wa onzinnige gamez (freeware)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 12:05:
[...]

AaarghZzz die link is al zooOWWww oud... maar ehh.. neuh kweetnie een onzinnig spelletje... Sjeck www.youri.nu maar ez voor soms wa onzinnige gamez (freeware)
Wat heeft de link er nou mee te maken? :? |:(

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-12 11:24
Mijn excuses voor deze harde rotschop, maar hier moet ik gewoon even op reageren.

Ik deel precies hetzelfde gevoel met de TS. Een dergelijk spel lijkt me echt onwijs grappig! Ik heb die Dismount dingen even gedownt en dat komt al een beetje in de goede richting, al mag het wel wat uitgebreider.
Langzaam oversteken bij een rood verkeerslicht als er een dikke vrachtwagen aankomt ed. Kijken hoever je je poppetje kan laten vliegen.

Een oud collega van me heeft wel eens dingetjes gemaakt zoals die dismount dingen, maar dan niet interactief. Gemoddeld in TrueSpace (was goedkoper dan 3D-max ;)), geimporteerd in Shockwave, en er wat leuke effectjes bij gedaan.
De eerste versie van een poppetje met de texture van onze baas onderaan een trap, en een enorme bal die naar beneden kwam stuiteren.

Volgens mij moet het helemaal niet zo geweldig moeilijk zijn om hier een simpel opzetje voor te maken als je een beetje kan modellen en wat Lingo (zo heet die taal in shockwave meen ik) kent...
Is er niemand die die eigenschappen heeft en t leuk vind zoiets in elkaar te plakken? Gewoon 1 scenario.. een paar acties, en met de nummers op je toetsenbord kies je een actie ofzo? :?

Jackass - The Game... misschien even rondmailen? :?

edit:

Kijk was op deze site staat, dit had de TS geschreven kunnen hebben :D http://www.halfbakery.com...ss_3a_20the_20game?op=aye

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 29-01-2004 17:01 ]

Pagina: 1